فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خلیلی: تا دو روز دیگر به توافق نرسیم، از پرسپولیس می‌روم


فوتبال روز: مهاجم تیم پرسپولیس گفت: اگر تا دو روز دیگر با مسئولان پرسپولیس به نتیجه نرسم به سایر پیشنهاداتم فکر می‌کنم.


محسن خلیلی پس از جلسه امروز با حبیب کاشانی در خصوص آخرین وضعیت خود با سایت باشگاه پرسپولیس گفت‌وگو کرده است.

از جلسه چه خبر؟

هیچی. خبر خاصی نبود. نشستیم و صحبت هایمان را مطرح کردیم. در مجموع جلسه خوبی بود.

بالاخره ماندنی هستی یا نه؟

معلوم نیست. قرار است ظرف 48 ساعت آینده در این مورد تصمیم گیری کنیم.

تصمیم گیری کنیم؟ یعنی دو طرف باید تصمیم بگیرند؟

بله. باشگاه یک سری شرط و شروط داشت و طبیعی است که من هم به عنوان بازیکن آزاد شرایطم را اعلام کردم.

شروط مالی؟

نه به این شکل که شما مطرح می کنید. من با پرسپولیس مشکل مالی ندارم. حاج حبیب هم حرفی در این مورد نزد. من همیشه با کمترین توقع مالی در پرسپولیس ماندم. باور کنید در این جلسه راجع به همه چیز صحبت کردیم جز مسائل مالی.

پس مشکل کجاست؟

به هرحال یک سری مسائل هست که هنوز روشن نشده. یعنی نتوانستیم به طور کامل به توافق برسیم. اگر ظرف 48 ساعت آینده نتوانیم به توافق برسیم در مورد پیشنهادات تیم های دیگر فکر می کنم.

از پیشنهادهای خارجی چه خبر؟

چند پیشنهاد هست اما به خاطر خانواده ام ترجیح می دهم در یک تیم تهرانی بازی کنم.

پس تا 48 ساعت آینده...

امیدوارم به توافق برسیم. اما اگر نشد بابت جدایی از پرسپولیس و حضور در تیم های دیگر از هواداران رخصت می خواهم. به شخصه خاطرات خوبی با پرسپولیس داشتم. مدیون هواداران پرسپولیس هستم. بهترین خاطرات فوتبالی ام را با این تیم دارم امیدوارم همه شرایط برای حضور دوباره ام فراهم شود.






                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد