فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خبرهایی از حاشیه جام جهانی 2010


فوتبال روز: دیه گو مارادونا، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل مکزیک از بازیکنان تیمش خواست که حریف را دست کم نگیرند.


نابر اعلام وینسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا، حضور ژابی آلونسو هافبک این تیم در بازی مقابل پرتغال در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

****
آلونسو در بازی روز جمعه اسپانیا و شیلی، از ناحیه مچ پای راست دچار آسیب دیدگی شد. 

****
دیه گو مارادونا، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل مکزیک از بازیکنان تیمش خواست که حریف را دست کم نگیرند و از هم اکنون خود را در مرحله بعد نبینند. او گفت: من همچنان می گویم که بقیه مدعی قهرمانی هستند و ما تنها برای جنگیدن به آفریقای جنوبی آمده ایم. 

****
فابیو کاپلو درپی انتقادات صورت گرفته از وین رونی مهاجم تیم ملی انگلیس به هواداران این تیم اطمینان داد رونی به قدری آماده است که می تواند 120 دقیقه بدون مشکل مقابل آلمان بازی کند . 

****
فرانس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان که دو روز پیش در یک مصاحبه از نحوه بازی تیم انگلیس انتقاد کرده بود، در آستانه دیدار حساس تیم ملی کشورش مقابل انگلیس از آنها عذرخواهی کرد و گفت: شاید صحبت های من به این علت بوده که از عملکرد تیم انگلیس ناامید شده بودم و در وضع بدی قرار داشتم. وی در آن مصاحبه بااشاره به اینکه بازیکنان انگلیس مهره های سوخته ای هستند گفته بود: فوتبال انگلیس به روزهای قدیمی اش که فلسفه زیر توپ بزن و حمله کن را دنبال می کند، برگشته است.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد