فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هلند با حذف اسلوواکی به یک‌چهارم نهایی رسید


فوتبال روز:تیم ملی فوتبال هلند با برتری 2 بر یک مقابل اسلوواکی مجوز صعود به دور یک‌چهارم نهایی را گرفت.


از ساعت 18:30 امروز این دو تیم در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم‌نهایی در ورزشگاه موزس ماباهیدا شهر دوربان به مصاف هم رفتند که نارنجی‌پوشان در دقیقه 18 توسط آرین‌ روبن،‌ بازیکن تکنیکی و عضو بایرن‌مونیخ به گل رسیدند.
این بازیکن با دریبل دو مدافع مقابل خود در جناح چپ تیم اسلوواکی با ضربه‌ای دیدنی گل برتری تیمش را زد.
در وقت اول بازی که در 55 درصد زمان آن ،‌ مالکیت توپ از آن تیم سرزمین لاله‌ها بود، دو موقعیت دیگر توسط کوئیت و فان‌پرسی هدر رفت.
در نیمه دوم تیم هلند با هوشیاری در دفاع به حملات خود ادامه داد و برت فان‌مارویک، سرمربی این تیم اقدام به دو تعویض کرد. او در دقیقه 71 الیا را به جای روبن و 80 هونتلار را به جای فان‌پرسی به کار گرفت.
هلند در ادامه توسط وسلی‌اسنایدر با پاس کوییت در دقیقه 84 به گل دوم رسید.
در دقیقه 92 ویتک از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های دریافتی را پاسخ گفت؛ اما ثانیه‌های بعد سوت پایان مسابقه به صدا درآمد تا فرصتی برای جبران فراهم نباشد.
در این جدال که آلبرتو اوندیانو مالنکو، داور اسپانیایی قضاوتش را برعهده داشت، روبن از هلند ، کوکا، اسکورتل و کوپنک از جمع اسلوواک‌ها کارت زرد گرفتند.
هلند با این نتیجه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و باید به مصاف برزیل برود.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد