فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اسپانیا با شکست پرتغال حریف پاراگوئه شد


فوتبال روز: تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی با یک گل پرتغال را شکست داد.


این دیدار از ساعت 23 سه شنبه شب در ورزشگاه گرین پویت شهر کیپ تاون برگزار شد و شاگردان دل بوسکه با یک گل به برتری رسیدند.
نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم هر دو تیم به موقعیت های متعدد گلزنی دست یافتند که اسپانیا فرصت های بیشتری داشت و از یکی از آنها به خوبی استفاده کرد.
داوید ویا گلزن اول اسپانیا در دقیقه 63 روی پاس ژاوی تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا اسپانیا یاران رونالدو را حذف کرده و به جمع هشت تیم برتر صعود کند.
این تیم در یک چهارم نهایی باید به مصاف پاراگوئه برود که ژاپن را از پیش رو برداشت.
هکتور بولداسی از آرژانتین قضاوت این بازی را عهده داشت، وی به آلونسو از اسپانیا و تیاگو از پرتغال اخطار داد ضمن اینکه کاستا در دقیقه 90 از بازی اخراج شد.





                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com





نظرات 2 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 01:38 http://www.01cd.ir

فروشگاه اینترنتی صفر و یک

http://www.01cd.ir

خرید آنلاین نرم افزار ، بازی ، کارتون

دوست عزیز اگر تمایل به تبادل لینک داشتی لینک وبلاگتو از طریق لینک زیر در سایت ثبت کن و منو هم با اسم فروشگاه اینترنتی صفر و یک لینک کن

http://www.01cd.ir/index.php?links_exchange

موفق باشی

علی چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 22:56 http://www.eurosport.ir

من حس میکنم هلند قهرمان میشه
یعنی دوست دارم هلند قهرمان بشه
شاید هلند و آلمان فینالیست بشند
حس میکنم آلمان هلند را میزنه و اسپانیا را هم همینطور
اون سمت هم هلند برزیل را میزنه و نیمه نهایی هم رقیب راحتی را پیش رو داره و میرسه فینال
و اونجا قهرمان میشه
۱ ماه قبل از جام جهانی حدس زدم هلند قهرمان میشه تا الان بین ۸ تیم آمده و شانس زیادی برای فینالیست شدن داره . در گل من بازی های باشگاهی را خیلی بیشتر دوست دارم و خیلی راحت تر میشه پیش بینیش کرد.. بازی های ملی را خیلی دنبال نمیکنم
دلیلی نمبینم هلند با روبن و ون پرسی و فاندرفارت و اشنایدر و... قهرمان نشه
در کل زیاد تخصصی برای پیش بینی باازی های ملی ندارم

اما سالی که اسپانیا قهرمان اروپا شد و هیچ کس فکر نمیکرد اسپانیا به جایی برسه من همون بازیهای اول و زمانی که سوئد را برد گفتم بودن شک اسپانیا قهرمانه و شد. در کل من امسال طرفدار هلندم
به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد