فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جنگ لفظی در آستانه‌ی دیدار تیم‌های فوتبال آرژانتین ـ آلمان

http://s1.picofile.com/perspolis/pic2/argan.jpg

فوتبال روز:هافبک تیم ملی فوتبال آلمان در آستانه‌ی دیدار این تیم مقابل آرژانین با اشاره به رفتار بازیکنان این تیم در دیدار مقابل مکزیک و رفتار غیر حرفه‌ای آنها آرژانتین را تیمی بی‌شخصیت توصیف کرد.


هافبک آلمانی معتقد است شاگردان مارادونا در زمینه تنها به فکر رفتار حاشیه‌ای و جنجالی هستند و این چیزی است که در فوتبال از آن به رفتار غیر حرفه‌ای تعبیر می‌شود.
کارلوس‌توس در دقیقه‌ی بیستم دیدار مقابل مکزیک در موقعیت آفساید گلی به ثمر رساند که مورد قبول داور قرار گرفت. پس از مشورت داور با کمکش بازیکنان آرژانتین همگی به سمت داور رفتند تا مانع تغییر تصمیمش شوند.
شواین اشتایگر درباره‌ی حرکت بازیکنان آرژانتین گفت: آنها در زمین ژست می‌گیرند و می‌خواهند با رفتار خود روی داور تاثیربگذارند. این کارها در فوتبال مدرن دنیا منسوخ شده است. کمتر تیمی پیدا می‌شود که بخواهد با این روش‌ها به نتیجه برسد.
اشتایگر در پایان ابراز امیدواری کرد تیمش با غلبه بر آرژانتین به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی ۲۰۱۰ راه پیدا کند.
دیدار تیم‌های آرژانتین ـ آلمان ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد.



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد