فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هلند با برتری مقابل برزیل به عنوان اولین تیم راهی نیمه نهایی شد

http://s1.picofile.com/perspolis/pic2/hooland.jpg

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال هلند عقب‌ ماندگی نیمه‌اول مقابل برزیل را در نیمه‌ دوم جبران کرد تا اولین تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2010 لقب گیرد.


برزیل و هلند از ساعت 18:30 به وقت تهران مصاف خود را در ورزشگاه نلسون ماندلا شهر پورت‌الیزابت آغاز کردند که هلند با نتیجه 2 بر یک برزیل را شکست داد تا پرافتخاترین تیم جهان حذف شود.
برزیل برنده 5 دوره این پیکارها که برخلاف همیشه به جای پیراهن زرد، آبی‌‌پوش بود در نیمه اول با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

روبیینو روی پاس عمقی فیلپو ملو در دقیقه 10 دروازه هلند را باز کرد. همین بازیکن پیش از این یکبار دروازه نارنجی‌پوشان را باز کرده بود که یوشی نیشی‌مورا، داور ژاپنی با نظر کمکش آنرا آفساید اعلام کرد.

روبینیو در دقیقه 25 با هنرنمایی و ارائه هنر و تکنیک ناب برزیلی دو مدافع کناری هلند را جا گذاشت و پاسی عرضی را در اختیار کاکا گذاشت که شوت در چارچوب این بازیکن با واکنش استکلن‌برگ به کرنر رفت.

در لحظات پایانی این نیمه ضربه محکم مایکون یکبار دیگر با واکنش خوب دروازه‌بان هلند به خارج رفت.
دراین نیمه هایتنگا از هلند و میشل باستوس از برزیل با کارت زرد مواجه شدند.

در نیمه دوم تیم اروپایی به بازی برگشت و اشتباه فیلیپو ملو و ژولیو سزار کافی بود تا روی توپ ارسالی اسنایدر، ملو مدافع میانی برزیل به اشتباه دروازه تیم خود را در دقیقه 53 باز کند.

پس از این گل نارنجی‌پوشان با روحیه‌ای بهتر به حریف بیشتر فشار وارد کردند تا اسنایدر در دقیقه 68 روی ضربه‌ کرنر دروازه پرافتخارترین تیم جهان را بگشاید. در این دقایق سخت و دشوار، مشکلات تیم تحت رهبری کارلوس دونگا زمانی بیشتر شد که ملو در دقیقه 83 به خاطر خطا روی روبن، با کارت قرمز داور روبرو شد.به این ترتیب برزیل دست به هاراگیری (خودزنی) از نوع آمریکای‌جنوبی زد.

در این جدال هیتینگا، ویل، سونگ و اوجی‌یر از هلند و باستوس از برزیل با اخطار از سوی داور روبرو شدند.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد