فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

چند خبر از حاشیه جام جهانی 2010


فوتبال روز:ایکرکاسیاس - دروازبان و کاپیتان تیم اسپانیا پس از پیروزی بر آلمان گفت : این نتیجه منصفانه بود ،چون ما خیلی بهتر بازی کردیم . ما حتی می توانستیم گل دوم را نیز به ثمر برسانیم .

 

کاسیاس افزود :  اکنون از این خوشحالم که آرزویم برآورده شد و به دیدار پایانی جام جهانی رسیدیم.
...
درپی ناکامی تیم آلمان در راهیابی به دیدار پایانی جام جهانی 2010 ؛ میروسلاو کلوزه - مهاجم این تیم گفت : باید اسپانیا را مجبور می کردیم که بیشتر اشتباه کند اما این کار را نکردیم. فقط می توانیم این برد را به اسپانیایی ها تبریک بگوییم. آنها آنقدر توپ را در اختیار داشتندکه ما فقط مجبور بودیم بی وقفه به دنبال آنها بِدَویم .
...
درک کویت مهاجم تیم فوتبال هلند در مصاحبه ای اعلام کرد : هواداران فوتبال در سراسر دنیا طرفدار هلند هستند و امیدوارند تیم ما قهرمان جام جهانی 2010 شود .
...
فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - رادومیرآنتیچ سرمربی تیم صربستان را به علت رفتار نامناسب در مرحله گروهی جام جهانی 2010 از حضور در چهار بازی این تیم محروم کرد. 
 
.... ویلیام گالاس، ستاره باشگاه آرسنال و تیم ملی فوتبال فرانسه در مصاحبه ای ، ریموند دومنک سرمربی تیم فرانسه در جام جهانی 2010 را مشکل اصلی فرانسه و عامل جنجال در اردوی این تیم در افریقا نامید. 
 
 
 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد