فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

با حظور قطبی و نیکی کریمی انجمن خیریه «دل شیر» افتتاح شد

 

فوتبال روز:نیکی کریمی سخنگوی انجمن با حضور در جمع خبرنگاران از ادامه‌دار بودن فعالیت‌های دل شیر خبر داد. به گفته خانم کریمی قرار است اعضا در مقاطع زمانی مختلف اهداف فرهنگی و انسان‌دوستانه خود را پیگیری کنند

 

انجمن خیریه دل شیر صبح دیروز با حضور سرمربی تیم ملی و گروهی از هنرمندان سینما فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. اعضای این انجمن که جلسات هماهنگی خود را از مدت‌ها پیش در سکوت رسانه‌های خبری برگزار می‌کردند، امروز در بازدید از شیرخوارگاه شبیر در یکی از مناطق جنوب شرقی تهران استارت فعالیت‌های انسان‌دوستانه خود را زدند.
ایده‌ای از افشین قطبی
طرح اولیه این انجمن سال گذشته توسط افشین قطبی مطرح شد. او بارها در صحبت با نزدیکان خود تاکید کرده بود که علاقمند است تا از موقعیت به وجود آمده برای خود در ایران به بهترین شکل ممکن استفاده کند. این بود که ایده تشکیل یک موسسه خیریه به طور جدی به وجود آمد.
یکی از نکاتی که برای سرمربی تیم ملی اهمیت زیادی داشت ایجاد ارتباطی صمیمانه بین جامعه ورزش و هنرمندان برای پیگیری اهداف انسان‌دوستانه بود. چیزی که تا به حال در ایران وجود نداشت، به خاطر همین تماس‌های اولیه با گروهی از هنرمندان برقرار شد تا با پاسخ مثبت آنها اولین قدم‌ها برای تشکیل انجمن خیریه دل شیر برداشته شود.
حضور سوپراستارها
نکته جالب توجه در تشکیل این انجمن پاسخ مثبت تمام چهره‌های سرشناسی بود که افشین قطبی برای حضور در این جمع آنها را انتخاب کرده بود. نیکی کریمی، هنگامه قاضیانی و مصطفی زمانی گزینه‌های سرمربی تیم ملی در دل شیر بودند که جلسات هماهنگی در مقاطع مختلف با حضور آنها برگزار شد.
استارت اول شیرخوارگاه شبیر
موضوعی که تمام اعضای انجمن بر روی آن تاکید داشتند انجام کارهای فرهنگی و استعدادیابی بود. چرا که به نظر آنها قبل از این گروه زیادی برای کمک‌های مالی فعالیت‌هایی انجام داده بودند و در این شرایط جای چنین گزینه‌هایی تا حدود زیادی خالی بود. انجمن دل شیر تصمیم گرفت تا استارت کار را با حضور در یکی از مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست بزند. به خاطر همین شیرخوارگاه شبیر انتخاب شد. جایی که برخلاف گروه دیگری از مراکز مشابه آنقدرها برای مردم شناخته شده نبود و حضور افشین قطبی و ستاره‌های سینما می‌توانست بهترین اتفاق ممکن برای شناساندن این مرکز به مردم باشد.
استقبال شیرین بچه‌های بی‌سرپرست
حضور اعضای انجمن با استقبال گرم کودکان بی‌سرپرست شیرخوارگاه شبیر همراه شد. آنها که بیشتر در رده‌های سنی ۲ تا ۷ سال بودند با دیدن سرمربی تیم ملی و هنرمندان سینما حسابی به وجد آمده بودند. نکته جالب توجه برخورد این دو گروه با هم بود. سوپراستارها بدون توجه به حضور دوربین‌ها و موقعیت شغلی در کنار بچه‌ها بازی می‌کردند و به شعرهای کودکانه آنها گوش می‌دادند. چیزی که حدود نیم ساعت به طول انجامید، بعد از آن نوبت بازدید از قسمت شیرخواره‌ها بود که اعضای انجمن و خبرنگاران را حسابی تحت تاثیر قرار داد. نوزادانی که در این قسمت نگهداری می‌شدند، بدون اینکه بدانند چه کسانی به ملاقاتشان آمده‌اند به ابراز احساسات آنها با لبخند پاسخ می‌دادند.
نیازهایی که برآورده شد
بخش اصلی کار اما قسمتی بود که به پیشنهاد افشین قطبی با حضور اعضای انجمن و مدیر شیرخوارگاه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. در این قسمت اعضا از مدیریت مجموعه خواستند تا فهرستی از نیازهای اساسی مجتمع را در اختیارشان قرار بدهد. بعد از آن در جلسه‌ای که با حضور اعضای دل شیر برگزار شد مقرر گردید تا بخش اصلی این نیازها برآورده شود.
حرکتی که ادامه دارد
نیکی کریمی سخنگوی انجمن با حضور در جمع خبرنگاران از ادامه‌دار بودن فعالیت‌های دل شیر خبر داد. به گفته خانم کریمی قرار است اعضا در مقاطع زمانی مختلف اهداف فرهنگی و انسان‌دوستانه خود را پیگیری کنند و باید از این به بعد منتظر خبرهای پرسروصدای دیگری از طرف این انجمن بود. گروهی که قرار است بعد از سال‌ها یک کار متفاوت انجام دهند. 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد