فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین خبرها از وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس

 

فوتبال روز:از میان چند بازیکن برزیلی و آفریقایی که در اردوی آلمان پرسپولیس تست دادند تنها مهاجم بورکینافاسویی مورد توجه دایی قرار گرفت و به زودی با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد .

 

با اعلام نظر مثبت دایی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اخذ ویزای هروه اوسال 22 ساله اقدام کرده اند و او به زودی از طریق بلژیک یا فرانکفورت وارد تهران خواهد شد تا با پرسپولیس قرارداد امضا کند. قرارداد اوسال ، دوساله خواهد بود. 

 شهریار خط خورد ، گزینه خارجی جایگزین شد

 پس از چند روز حضور تستی در تمرینات پرسپولیس ، شهریار وفایی بازیکن چپ پای ایرانی - فرانسوی نتوانست نظر مثبت دایی را برای پیوستن به پرسپولیس جلب کند . ظاهرا این بازیکن که از اضافه وزن رنج میبرده نتوانسته عملکرد مناسبی از خود نشان دهد تا سرانجام دایی قلم قرمز روی نام او کشیده و وی از آلمان به فرانسه بازگردد. 

 مدافع خارجی به جای وفایی

 با جذب هروه ، مجموع خارجی های پرسپولیس به همراه تیاگو و آرفی به سه بازیکن می رسد و پرسپولیسی ها قصد دارند برای پست دفاع چپ یک بازیکن خارجی دیگر نیز جذب کنند . با توجه به اینکه سرمربی پرسپولیس نظر مثبتی روی شهریار وفایی اعلام نکرد به نظر می رسد خارجی دیگری که به پرسپولیس می پیوندد یک مدافع چپ است . 

 خلیلی به شورای شهر رفت

 محسن خلیلی امروز برای برگزاری آخرین جلسه خود با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس به شورای شهر تهران رفت . این دیدار صبح امروز برگزار شد و خلیلی در خصوص تسویه حساب خود با باشگاه ، و همچنین انتخاب باشگاه جدید با کاشانی تبادل نظر کرد .(مرجع خبری) با توجه به اینکه دایی دیگر برای حفظ خلیلی تصمیمی ندارد ، جلسه کاشانی و خلیلی تاثیر چندانی در سرنوشت خلیلی نخواهد داشت . گفته می شود خلیلی قصد پیوستن به یکی از باشگاه های تهرانی را دارد و برای همین منظور با کاشانی مشورت کرده و از او رخصت گرفته است . 

صدور رضایت نامه ارزان برای فرضیات


مهران فرضیات بازیکن جوان فصل گذشته پرسپولیس بود که در لیست امید این تیم حضور داشت و حتی برای یک مسابقه هم به میدان نرفت . کادرفنی هم با این وضعیت وی را در لیست فروش قرار داد اما با توجه به بازی نکردن وی و رسیدن به سن سهمیه بازیکنان بزرگسال لیگ برتری ، انتقال وی به تیمهای دیگر با مشکل مواجه شده و باشگاه پرسپولیس برای رفع این مشکل تصمیم گرفته برای وی تسهیلاتی قائل شده و رضایتنامه وی را ارزان تر صادر کند . 

تیموریان : 5 ، 6 سال دیگر می توانم در اروپا بازی کنم

آندرانیک تیموریان که هنوز برای تیم آینده اش تصمیم قطعی نگرفته گفت : از تیم های دسته اولی اسپانیا ، آلمان و انگلیس پیشنهاد دارم . با توجه به این پیشنهاد ها همچنان در نظر دارم در اروپا و ترجیحاً در یکی از تیم های لیگ برتر انگلستان به میدان بروم .

به لحظا شرایط سنی و جسمانی می توانم 5 تا 6 سال دیگر در اروپا فوتبال بازی کنم و از این رو و در شرایط فعلی به پیشنهادات باشگاه های داخلی و کشورهای خاورمیانه فکر نمی کنم .
 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد