فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هنوز تصمیمی درخصوص جذب هاشمیان گرفته نشده است

 

فوتبال روز:مهدی تارتار مربی تیم پرسپولیس درخصوص جذب وحید هاشمیان گفت: تا آنجا که اطلاع دارم، هنوز هیچ تصمیمی دراین رابطه گرفته نشده است.

 

مهدی تارتار صبح یکشنبه ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه پرسپولیس در فصل جدید بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است، در آلمان نیز پس از آزمایش از چند بازیکن یک مهاجم جدید جذب کردیم.

وی افزود: با این حال باشگاه درخصوص جذب هاشمیان تصمیم خواهد گرفت اما، تا آنجا که اطلاع دارم هنوز هیچ تصمیم و یا مذاکراتی در این ارتباط صورت نگرفته است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درادامه اردوی این تیم در آلمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود:
درحال حاضر در مرحله بدنسازی هستیم و از آنجا که شرایط جوی کشورمان به علت گرمای بالا مساعد وضعیت تیم نبود برپایی اردوی تدارکاتی در منطقه‌ای با شرایط آب و هوایی دورتموند برای تیم ضروری بود.

وی افزود: خوشبختانه آب وهوای کشور آلمان از هر نظر مناسب برپایی این اردو بود از طرفی امکانات کمپ دورتموند نیز عالی بود، به طوری که رضایتمندی کادر فنی و بازیکنان را در پی داشت.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درخصوص دیدارهای تدارکاتی این تیم در آلمان نیز گفت: دیدارهای تدارکاتی پیش فصل را با تیم‌های ضعیف برگزار کردیم تا بازیکنان که در مرحله بدنسازی هستند، دچار آسیب دیدگی نشوند، درمجموع جمع بندی ما ازانجام این دیدارها مثبت بود. خوشبختانه در این اردو بازیکنان دچار آسیب دیدگی نشدند و حال عمومی همگی آنها خوب است. 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد