فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استیل آذین مقابل قهرمان لهستان شکست خورد

 

فوتبال روز:تیم فوتبال استیل آذین در دومین بازی اردوی اتریش مقابل قهرمان رقابت های جام حذفی باشگاههای لهستان قرار گرفت و در یک بازی نزدیک پیروزی دو بر یک را در آخرین دقایق با شکست سه بر دو عوض کرد.

 

استیل آذین که از هفته گذشته اردوی آماده سازی سنگین و پرفشاری را در اردوی اتریش برپا کرده در اولین بازی عصر جمعه مقابل یکی از تیم های قدرتمند لیگ کرواسی قرار گرفته بود و عصر یکشنبه در ورزشگاه شهر رودسدورف به مصاف تیم فوتبال ژالگونیا، قهرمان جام حذفی باشگاههای لهستان رفت.

استیل آذین با ترکیب نشاط جو، اشجاری ، محمدی، مهدوی کیا ،فیلکوویچ(مدافع اهل اسلواکی)،زندی ، شاپورزاده، زنیدپور، معدنچی، اکبرپور و غلامی به میدان رفت. نیمه نخست بازی با یک گل به سود نماینده لهستان به پایان رسید.

در نیمه دوم مکانی، عشوری زاد، لوبینکوویچ(مدافع صرب) و اریک مهاجم اهل غنا وارد ترکیب شدند. بازیکنان استیل آذین در دقیقه 65 با سانتر زیبای مهدوی کیا و ضربه اریک مدافع غنایی به گل تساوی رسیدند. 4 دقیقه بعد معدنچی با نفوذ از جناح چپ و یک ضربه زیبا دروازه را برای بار دوم گشود و استیل آذین از قهرمانی جام حذفی لهستان پیش افتاد. بازیکنان با تجربه ژالگونیا در 5 دقیقه پایانی مسابقه برای جبران نتیجه چند حمله خطرناک روی دروازه استیل آذین ترتیب دادند و در دقایق 88 و 91 موفق به گل زنی شدند. قهرمان جام حذفی لهستان در نهایت با نتیجه نزدیک سه بر دو استیل آذین ایران را شکست داد.

کریمی ، کعبی و برجلو به دلیل مصدومیت خفیف و جهت پیشگیری از تشدید مصدومیت در این مسابقه به میدان نرفتند.

گفتنی است استیل آذین در آخرین مسابقه تدارکاتی اردوی اتریش روز سه شنبه برابر بورسا اسپور قهرمان لیگ ترکیه قرار می گیرد.
 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد