فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین اخبار از تراکتورسازی تبریز

 

فوتبال روز:به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی، اردوی تیم فوتبال تراکتورسازی با انجام دومسابقه فوتبال در روزهای یکشنبه و سه شنبه با تیمهای دسته یک ترکیه که به احتمال زیاد یکی از این تیمها بندیک ترکیه خواهد بود.

 

این گزارش می افزاید: تمرینات با طراوت و شادابی در حال برگزاری می باشد و تیم روز چهارشنبه بعد از اتمام اردو به تبریز باز خواهد گشت تا مهیای بازی بزرگ مقابل پیروزی تهران شود.

شایان ذکر است تراکتورسازی پیش از این روز جمعه در یک مسابقه دوستانه توانسته بود با گلهلی رسول خطیبی و عرفان اولروم تیمی از نیجریه را شکست دهد. 
 

شاگردان فراز کمالوند برای آماده سازی بهتر فردا با تیم امید بحرین که در ترکیه اردو زده است، مسابقه می دهند. سرخپوشان تبریزی تا پنجشنبه در ترکیه حضور دارند. 

* تراکتورسازی روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف منتخب پندیک از تیم های محلی در استانبول رفت و با نتیجه 12 بر یک به پیروزی رسید. 

* علی علیزاده بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس سه روزی است که به جمع بازیکنان تراکتورسازی اضافه شده است. وی به تازگی با این تیم تبریزی قرارداد بسته است. 

* اعضای تیم تراکتورسازی برای تغییر شرایط آب و هوایی و نزدیکی به سطح دریا مکان خود در ترکیه را تغییر داده و در نزدیکی استانبول اردوی خود را پیگیری می کنند. 

* پیمنتا بازیکن برزیلی تراکتورسازی امروز عصر خود را به اردوی این تیم می رساند. وی اواسط فصل گذشته به صورت قرضی به یکی از تیم های باشگاهی برزیل رفت و این فصل بار دیگر با پیراهن تراکتورسازی به میدان می رود. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد