فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: نیازی به حضور هاشمیان در پرسپولیس ندارم

 

فوتبال روز:سرمربی پرسپولیس با تکذیب مذاکره با مهاجم فصل گذشته بوخوم گفت: نیازی به هاشمیان ندارم و او می‌تواند به دنبال تیم مورد علاقه‌اش باشد.

 

علی دایی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را در آلمان برگزار کردیم و به خواسته‌های خودم آن طوری که برنامه ریزی کردم رسیدم. چند بازیکن تستی نیز حضور پیدا کردند که فقط یکی از آنها توانست رضایت مرا جلب کند.

وی افزود: مهاجم بورکینافاسویی فاکتورهای خوبی دارد و نظر من می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. این بازیکن ظرف 2 روز آینده به ایران خواهد آمد و قراردادش را امضا می‌کند. با جذب این بازیکن ما به دنبال یک مدافع خواهیم رفت.
دایی ادامه داد: در خط دفاعی احساس ضعف می‌کنم به همین دلیل به دنبال این هستیم تا با جذب یک مدافع خوب در کنار سایر مدافعان به خواسته خودمان برسیم.

دایی در خصوص جدایی برخی از بازیکنان پرسپولیس گفت: من با هیچ کس مشکلی ندارم و برای آنهایی که رفته‌اند از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر آنها جدا شدند دلیلش این نبود که ضعیف بودند بلکه در تفکرات من جایی نداشتند و شاید نیمکت نشین می‌شدند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی در هفته اول لیگ که 5 مرداد برگزار می‌شود گفت: می‌خواهیم با قدرت لیگ برتر را شروع کنیم و به خواسته‌های هواداران در فصل جاری جامه عمل بپوشانیم. توقعات از این تیم بالا است. باید تا روزهای باقی مانده تمرینات خودمان را تکمیل کنیم تا با اوج آمادگی وارد مسابقات شویم.

دایی همچنین در جواب سؤالی مبنی بر جذب وحید هاشمیان تصریح کرد: تا به امروز هیچ حرفی در خصوص جذب وحید هاشمیان نزده‌ام و به نظرم نیازی به حضور او در پرسپولیس نیست. ایشان در لیست ما قرار ندارد. من هر گونه خبری مبنی بر مذاکره با هاشمیان را تکذیب می‌کنم و او می‌تواند تیم آینده خودش را انتخاب کند. برای هاشمیان نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

دایی در خصوص قهرمانی اسپانیا در جام جهانی گفت: اسپانیا لایق این قهرمانی بود. باخت مقابل سوئیس برای اسپانیا یک اتفاق بود که در ادامه ثابت کرد که یک تیم می‌تواند همیشه موفق باشد و نه فقط یک نفر.

سرمربی پرسپولیس در جواب این سؤال که شما اولین مربی هستید که بعد از قهرمانی تیم خود سال آینده مجددا مربی آن تیم هستید گفت: خیر چنین چیزی نیست. قطبی پرسپولیس را قهرمان کرد و سال آینده هم مربی این تیم بود. من این حرف را قبول ندارم. با تفکرات خودم پرسپولیس را رو به جلو حرکت می‌دهم. فصل گذشته پرسپولیس در جام حذفی قهرمان شد و ان‌شاءالله امسال با کمک هواداران سعی می‌کنیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا رو سفید باشیم و به موفقیت برسیم. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد