فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جشن قهرمانی پرسپولیس به تعویق افتاد

 

فوتبال روز:جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس به تعویق افتاد.

 

عباس علیپور مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: قرار بود 24 تیر جشن قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی برگزار شود اما پس از نشست امروز تصمیم گرفته شد که این جشن به تعویق بیفتد.

وی افزود: دلیل این کار این است که ما می‌خواهیم همه افرادی که برای پرسپولیس زحمت کشیدند تا در جام حذفی قهرمان شویم حضور داشته باشند اما در حال حاضر بخشی از بازیکنان تا هفته آینده همراه تیم ملی و بخشی از بازیکنان نیز که سال قبل با ما بودند در حال حاضر در حال مذاکره با تیم‌های دیگر برای عقد قرارداد هستند به همین دلیل شرایط را فراهم ندیدیم.

وی در جواب این سوال که چه وقت جشن قهرمانی برگزار خواهد شد، گفت:‌ سعی خواهیم کرد با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم قبل از ماه مبارک رمضان جشن قهرمانی را برگزار کنیم. در این جشن پاداش بازیکنان نیز بابت قهرمانی در جام حذفی که فراهم شده به آنها تقدیم خواهیم کرد و مشکل خاصی وجود ندارد اما تاریخ دقیق را متعاقبا اعلام خواهیم کرد. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد