فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آنچه فردوسی پور را از بقیه متمایز می‌کند

 

فوتبال روز:نام عادل فردوسی‌پور را به جمع مردم پرشماری که از اعلام تعطیلات دو روزه «گرمازاده» ناراحت و عصبانی هستند، اضافه کنید.

 

وی که گزارشگر بازی فینال جام‌جهانی 2010 بود، بعد از آنکه به درخواست مردم اسپانیا برای اعلام تعطیلی دولتی رسمی در صورت قهرمانی تیم‌شان در جام‌جهانی اشاره کرد، گفت: «آنها نمی‌دانند که تعطیل کردن چقدر کار راحتی است..!» بی‌تردید آنچه یک گزارشگر را تبدیل به یک چهره موفق و دوست‌داشتنی می‌کند، همین دست جملات کامنت‌گونه است که به نحوی حرف دل مردمی که از داشتن تریبونی وسیع به نام تلویزیون سراسری (آن هم در یکی از پربیننده‌ترین ساعات عمر این رسانه!) بی‌بهره‌اند را بیان می‌کند و تبدیل به بلندگوی مردم می‌شود! البته بدون شک این اعتراض یا گزند زبانی وقتی موجه است که مطابق با نظر کارشناسان امر باشد و کارشناسان اقتصاد اعتقاد دارند که این دست تعطیلی‌های ناگهانی، به نوعی کمر ساختار اقتصادی کشور را می‌شکند و دولت را با بحرانی جدی مواجه می‌کند!
تفاوت‌های فردوسی‌پور با سایر همکارانش روشن و شفاف‌تر از روز است، هر چند که در طول جام‌جهانی شاهد ظهور گزارشگران تازه‌ای بودیم. مردانی که هر کدامشان می‌توانند یک فردوسی‌پور دیگر باشند و به امپراتوری یک نفره وی در فوتبال‌های خارجی خاتمه بدهند!
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد