فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هشت‌پای پیشگو در پایان سال 2012 می‌میرد

 

فوتبال روز:یک جانورشناس استرالیایی با معاینات ژنتیکی و بالینی هشت پای معروف در جام نوزدهم، تاریخ مرگ او را پیش بینی کرد.

 

به نقل از لاوانداروئه‌گا چاپ مادرید، شاید بی‌خبرترین موجود کره زمین نسبت به ماجرای "پل " هشت پای معروف و پیش‌بینی‌‌هایش در جام نوزدهم خود این هشت‌پا باشد.

انجمن حمایت از حقوق حیوانات به شدت در مورد استفاده ابزاری از این حیوان رو به انقراض و منزوی ابراز نگرانی کرده و در بیانیه‌ خود آورده است: این اختاپوس به دو جعبه شیشه‌ای شرطی شده و تا زمانی که یکی از آنها را انتخاب نکند به او غذا نمی‌دهند. در تصاویر بسیار واضح است که به محض رویت دو جعبه شیشه‌ای دچار اضطراب شده و به اجبار یکی از آن دو را انتخاب می‌کند.

سازمان حمایت از حقوق حیوانات این رفتار را محکوم کرده و خواستار آزادی این اختاپوس و تحویل آن به باغ وحش باسل تحت حمایت سازمان ملل شده تا پس از مدتی وی را در آب‌های آزاد رها کنند.

از سوی دیگر یک جانورشناس استرالیایی پیش بینی کرده اختاپوس معروف به آقای پل در پایان سال 2012 بمیرد. 
 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد