فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ایران 1 – ستاره سرخ صربستان 1

  

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال ایران که اردوی تدارکاتی خود را از 20 تیرماه در کمپ لئون هارد اتریش بر پا کرده است، در اولین دیدار تدارکاتی خود ساعت 21 دیشب به وقت ایران در شهر مار یبور اسلوونی به مصاف تیم فوتبال ستاره سرخ بلگراد رفت که با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد.

 

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار تدارکاتی که در اردوی اتریش برای این تیم در نظر گرفته شده بود، به تساوی رضایت داد.این مسابقه پربرخورد و خشن در غیاب اکثر ملی پوشان پرسپولیس و ذوب آهن برگزار شد که دیر به اردو ملحق شده بودند.

دیداری که امشب ساعت30: 18 به وقت محلی و 21 به وقت تهران در کشور اسلوونی برگزار شد با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.  

بازی با تسلط نسبی تیم میزبان آغاز شد و تیم ملی در 30 دقیقه اول بازی سعی بر محک زدن حریف و کسب شناخت از بهترین تیم صربستان داشت. به همین دلیل بیشتر تحت فشار قرار گرفت. ستاره سرخ بلگراد در نهایت در دقیقه 41 توسط میلوتیچ به گل رسید اما 4 دقیقه بعد  علی کریمی بعد از پنالتی مدافعان حریف روی معدنچی ،از روی نقطه پنالتی  تساوی بخش را برای ایران به ثمر رساند و تیم ملی با روحیه به رختکن برود. 

این بازی که دوستانه بود امکان  انجام دادن بیش از سه تعویض را در اختیار مربیان دو تیم می‌گذاشت به همین دلیل در نیمه مربیان قطبی تصمیم گرفت تغییر سیستم بدهد و برای شناخت بیشتر ترکیب تیم 5 تعویض را انجام داد. 

از آغاز نیمه دوم مهرزاد معدنچی جایش را به غلامرضا رضایی داد اما 4 تعویض دیگر افشین قطبی از دقیقه 60 به بعد به این ترتیب اتفاق افتاد که خلعتبری در دقیقه 60 به جای میلاد زنیدپور به میدان آمد و  در دقیقه 65 محمد نصرتی جای احسان حاج صفی را گرفت ایمان مبعلی تازه نفس در دقیقه 68 به جای علی کریمی خسته به میدان آمد و میلاد میداودی در دقیقه 69 به جای  کریم انصاری‌فرد وارد زمین شد. 

دو تیم در ادامه بازی سعی کردند پرس و دفاع فشرده را به نمایش بگذارند و در نهایت این بازی بسته و تدافعی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. از این دیدار تماشاگران زیادی دیدن نکردند.گفتنی است کیفیت بد زمین بازی اعتراض بازیکنان ایران را در پی داشت .


ترکیب ایران: سید مهدی رحمتی، سید هادی عقیلی، سید جلال حسینی، خسرو حیدری، پژمان نوری، علی کریمی (68 - ایمان مبعلی)، فرزاد آشوبی، احسان حاج صفی (68 - محمد نصرتی)، کریم انصاری فرد (65 - میلاد میداوودی)، میلاد زنیدپور (60 - محمدرضا خلعتبری)، مهرزاد معدنچی (46 – غلامرضا رضائی)
سرمربی: افشین قطبی

 

تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 20:30 شنبه 26 تیرماه در دومین دیدار تدارکاتی خود در کمپ لئون هارد به مصاف واشاش مجارستان می‌رود.  

 

 

 


                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد