فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خلعتبری: کاشانی از پرسپولیس فراری‌ام داد

 

فوتبال روز:محمدرضا خلعتبری ادعا کرد گفته های حبیب کاشانی ، سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس بوده که سبب شده او حالا پیراهن تیم پرسپولیس را به تن نداشته باشد.

 

این بازیکن که در اردوی تیم ملی در اتریش به سر می برد پرده از اتفاقی برداشت که سبب شد این بازیکن جایی در ترکیب پرسپولیس این فصل نداشته باشد و تصمیم بگیرد یک فصل دیگر فوتبالش را در اصفهان و ذوب آهن ادامه دهد.

 

*تو که گفته بودی حتما این فصل پرسپولیسی می شوی...

واقعیتش خیلی ساده است، حبیب کاشانی ، سرپرست موقت پرسپولیس حرفی به من زد که تصمیم گرفتم پرسپولیسی نباشم.

 
*این حرف مگر چقدر مهم بوده که این تصمیم را بگیری . تو از نور چشمی های دایی بودی؟

خودم هم اولویتم پرسپولیس بود، همه چیز هم مهیا بود ولی آن جمله هضمش برای من ممکن نبود و نتوانستم تحمل کنم!

 

*مگر چه گفت؟

چیزی شبیه اینکه؛ «داری بازارگرمی می‌کنی!» همه می‌دانند من اهل این حرف ها نیستم. آرش برهانی می‌تواند شهادت بدهد. او گفت می‌آیی استقلال؟ من هم خواهش کردم اصلاً مسئله را باز نکند تا مبادا کسی فکر کند عمداً اسم استقلال را آورده‌ام تا بازارگرمی کنم. تمام پیشنهادات داخلی و خارجی دیگر را هم عمداً مسکوت می‌گذاشتم. حتی موبایلم را هم جواب نمی‌دادم تا کسی این حرف را نزند، حالا برایم سخت است...

 

*مگر درجریان مذاکرات تان اتفاقی افتاد که این بحث مطرح شود؟ داشتی بازارگرمی می کردی؟

من بازیکن ملی‌ام، سال قبل در لیگ و آسیا خوب بودم و چهار سال است مهره مفیدی برای تیم‌هایم هستم. من چه نیازی به بازارگرمی دارم؟

 

*دایی هم ماجرا را می دانست؟

آن موقع علی آقا فرانسه بود. از اتاق آمدم بیرون با موبایلم ایشان را گرفتم و همه چیز را گفتم. ایشان خیلی خوب مرا می‌شناسد و می‌دانست به خاطر دایی حاضر بودم کمتر از سایر تیم‌ها بگیرم، آن وقت به من این حرف را می‌زنند.

 

*حالا چرا برگشتی ذوب‌آهن؟

چون آنجا راحت بودم، آقای ابراهیم‌زاده را واقعاً قبول دارم و شرایط خوبی هم داشتم. تیم همه که در آسیا مدعی است، چرا باید می‌رفتم؟!

 

*می‌گویند ذوب‌آهن رقم سنگینی به تو داده؟

حتی اگر من هم بگویم شما باور نکنید. همه می‌دانند در باشگاه ذوب‌آهن همه چیز روی اصول است. هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد و ذوب‌آهن در این چهل سال هرگز به خاطر کسی از اصول خود نگذشته.

 

*گفتی ابراهیم‌زاده را قبول داری، پس دیگر به او اعتراض نمی‌کنی؟

بابا من در عمرم یک بار این کار را کردم و چند دقیقه بعد هم به شدت پشیمان شدم و رفتم جلوی همه از ایشان عذرخواهی کردم. هر کس ممکن است اشتباه کند و شک نکنید دیگر تکرار نمی‌شود.
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد