فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ایران 1 ـ لاتزیو 1

 

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم باشگاهی لاتزیو از ایتالیا با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.

 

اگر ضربه سر هادی عقیلی در دقیقه 88 وارد دروازه لاتزیو می‌شد بازی دوستانه ایران مقابل لاتزیو با پیروزی به پایان می‌رسید، اما ضربه عقیلی بعد از برخورد به زمین با اختلاف ناچیز از روی دروازه حریف بیرون رفت تا ایران در نهایت با نتیجه یک بر یک از بازی مقابل لاتزیو بیرون بیاید.
این پایان قابل قبول یک هفته اردو بود که با مشکلاتی حاشیه‌ای و آزاردهنده تیم ملی ایران را آزرد.


ترکیب اولیه:

ایران بازی را با ترکیب رحمتی، نصرتی، حسینی، عقیلی،‌ حاج‌صفی،‌ آشوبی، نوری، حیدری،‌ حدادی‌فر،‌ هادی نوروزی و محمدرضا خلعتبری آغاز کرد، ترکیبی با 5 بازیکن سپاهان، دو بازیکن ذوب آهن، یک بازیکن ملوان، دو بازیکن از استقلال و یک بازیکن از پرسپولیس. 

 

 

 تغییر مهم ترکیب تیم ملی:

حضور قاسم حدادی‌فر بازیکن ذوب آهن در زمین بود که در پست 8 بازی می‌کرد. حدادی‌فر بازیکنی است که کریمی در مصاحبه خود از وی تعریف کرده بود. همچنین ترکیب دو نفره آشوبی و نوری در میانه زمین ترکیب آشنایی بود که قطبی با آن به قهرمانی ایران رسیده بود این زوج با قدرت تخریبی و پخش توپ،‌ بازی هماهنگی را از خود نشان دادند. در خط دفاع تیم ملی نصرتی در سمت چپ خط دفاع بازی می‌کرد و سه بازیکن دیگر از سپاهان بودند.  مدافعان تیم ملی در این بازی اشتباهات کمتری از خود نشان دادند.


گل خلعتبری مثل گل کلوزه:

گل اول بازی توسط محمدرضا خلعتبری در دقیقه 14 به ثمر رسید او روی شوت بلند مهدی رحمتی در یک کورس بلند مدافع مستقیم خود را پشت سر گذاشت و با گوشه‌ای از محوطه جریمه دروازه لاتزیو را باز کرد. این گل درست کپی گل کلوزه مقابل انگلیس بود. لاتزیو که در این بازی در نهایت از اکثر بازیکن اصلی خود استفاده کرد بعد از این گل با چند حمله دروازه ایران را به خطر انداخت اما واکنش‌های رحمتی مانع از گلزنی  حریف شد.


نگاه کلی:

شکل بازی ایران در این مسابقه کاملا امیدوار کننده بود بازیکنان ایران با پاس‌های کوتاه و بازی ترکیبی و تک ضرب، همان چه که قطبی به آن علاقه دارد شکل متفاوتی از فوتبال را نشان داده است و به خصوص در خط هافبک باعث امیدواری شدند. با این حال حضور بازیکنان اصلی لاتزیو در نیمه دوم و افزایش فشار این تیم باعث به تساوی کشیده شدن این بازی شد، گرچه ایران اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کرد قطعا برنده این مسابقه بود.


گل لاتزیو:

میلاد زیندپور که یکبار توپ را از خط دروازه ایران بیرون کشید این بار با یک استوپ سینه ناشیانه پایگذار گل حریف شد. در دقیقه 80 بازی در حالی که احسان حاج‌صفی بر اثر برخورد با مهاجم حریف روی زمین افتاده بود و سایر بازیکنان در انتظار سوت داور برای قطع کردن بازی بودند، پاس موزی هافبک لاتزیو را زنیدپور با سینه برای برشانو استوپ کرد و او به راحتی دروازه خالی ایران را فروریخت. بعد از این گل بازیکنان ایران اعتراض شدید به داور داشتند ولی او گل لاتزیو را پذیرفت.


تعویض‌های ایران:

زنیدپور به جای نصرتی، رضایی به جای خلعتبری، مبعلی به جای حدادی‌فر و انصاری‌فر به جای نوروزی تعویض‌های ایران در این مسابقه بودند. تعویض‌هایی که  نشان دادند ایران از چه نیروی قابل توجهی روی نیمکت برخوردار است.


بهترین بازیکن:

قاسم حدادی‌فر هافبک ذوب آهنی تیم ملی امیدوارکننده و بسیار با روحیه نشان داد، او آنقدر لدسیما بازیکن مشهور لاتزیو را آزار داد که این بازیکن بعد از خوردن یک دریبل دو طرفه قصد داشت حدادی‌فر را با مشت بزند و عصبی شدن او باعث تعویض‌اش شد. مهدی رحمتی هم با دو سیو خوب از بازیکنان خوب زمین بود ضمن اینکه زوج فرزاد و پژمان هم خوب کرد.


 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد