فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: کفاشیان حق اظهار نظر درباره تصمیمات فیفا را ندارد

 

فوتبال روز:علی دایی سرمربی پرسپولیس بعد از بازی دوستانه تیمش مقابل نیروی زمینی درباره اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان فقط رییس فدراسیون فوتبال است و اصلا حق ندارد راجع به تصمیمات فیفا اظهار نظر کند.

 

مسائل زیادی راجع به بیت‌المال است و من مدارک زیادی در اختیار دارم دال بر اینکه چه کسانی به بیت المال ضربه می‌زنند و می‌توانم هر موقع خواستند همه‌ی این‌ها را به مردم نشان دهم.

علی دایی همچنین در خصوص رای کمیته انضباطی در موضوع شکایت او از فدراسیون تصریح کرد: رای کمیته‌ی انضباطی خنده‌دار است؛ چرا که اصلا این موضوع که من پس از اخراج از تیم ملی چه مدت زمانی بیکار مانده‌ام، به کمیته‌ی انضباطی ارتباطی ندارد. متاسفانه آقای شریفی هم خودشان را از این قضیه کنار کشیدند.

من فقط می‌خواهم حق خود را بگیرم و مدارک زیادی در این موضوع برای دفاع از خود در دست دارم.  من به عنوان سرمربی تیم ملی مشغول به کار بودم و پس از اینکه جایگاه من را به یک نفر دیگر داده بودند دیگر نمی‌توانستم عملا هیچ کاری انجام دهم. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد