فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام جهانی 2022 سه بعدی و زنده در 400 استادیوم جهان

  

فوتبال روز:موتوآکی اینوکای رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن گفت که تیم بازرسی فیفا از تقاضای میزبانی ژاپن برای جام جهانی 2022 به درک مناسبی رسیده است.

 

فدراسیون فوتبال ژاپن در جلسه 3 ساعته توجیهی برای نمایندگان فیفا وضعیت میزبانی این کشور را گزارش داد.

تیم بازرسی فیفا که با ریاست هارولد ماین نیکولز رئیس فدراسیون فوتبال شیلی روز دوشنبه به ژاپن آمد برای پنج روز در این کشور می ماند.

تیم فیفا در طول دو ماه به 9 کشور متقاضی میزبانی جام جهانی سفر خواهد کرد و قرار است تصمیم نهایی در جلسه کمیته اجرایی فیفا که مرکب از 24 عضو است روز دوم دسامبر در زوریخ گرفته شود.

اینوکای گفت : " احساس می کنم پنج نماینده فیفا کتاب میزبانی ما را خوانده اند و به فهم درستی از برنامه ژاپن رسیده اند".

یکی از برنامه های ژاپن پروژه 6 میلیارد دلاری " فستیوال جهانی طرفداران" است که قرار است بازیهای جام جهانی را بطور سه بعدی در 400 استادیوم جهان به شکل سه بعدی نمایش دهد.

قرار است بازیها بطور سه بعدی روی صفحه نمایش استادیوم ها پخش شود و اگر تکنولوژی تا آن زمان اجازه دهد بازیها بصورت سه بعدی روی زمین بازی شبیه سازی شود.

تیم فیفا بعد از ژاپن به کره جنوبی، استرالیا، هلند/بلژیک، روسیه، انگلستان، اسپانیا/پرتغال، آمریکا و قطر می رود.

ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و قطر فقط متقاضی بازیهای جام جهانی 2022 شده اند و بقیه برای هر دوجام جهانی 2018 و 2022 درخواست کرده اند. 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد