فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فردوسی‌پور نمی‌تواند همه مسابقات را گزارش کند

  

فوتبال روز:تهیه کننده برنامه فوتبال برتر از انتخاب گزارشگران تلویزیونی لیگ برتر دهم با نظر مردم خبر داد و گفت: مردم باید بدانند فردوسی‌پور نمی‌تواند همه مسابقات را گزارش کند.

 

مهدی هاشمی در گفت و گو با فارس در مورد برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: در این برنامه تغییرات مثبتی ایجاد کرده‌ایم. نرم افزار جدید قابل لمس (فینگر تاچ) را به برنامه‌ آورد‌ه‌ایم و کارشناسان برنامه می‌توانند سیستم‌های مورد نظرشان را خودشان بر روی مانیتور بچینند. اگر این نرم افزار از هفته اول لیگ برتر به کار گرفته نشود قطعا از هفته دوم لیگ برتر از آن استفاده خواهیم کرد. البته این نرم‌افزارها را باید به کارشناسان برنامه آموزش بدهیم.

وی ادامه داد: قصد داریم مسابقاتی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود را به جای 8 دوربین با 10 دوربین تصویربرداری کنیم. ضمن اینکه قصد داریم گزارشگر مسابقات را هم با نظر مردم انتخاب کنیم و مردم می‌توانند برای هر هفته به گزارشگر مورد نظرشان برای گزارش یک دیدار رای بدهند.البته امکان دارد 90 درصد بگویند عادل فردوسی‌پور بازی‌ها را گزارش کند اما واقعیت این است که فردوسی‌پور نمی‌تواند تمام مسابقات را گزارش کند و مردم باید این مسئله را قبول و نظر خود را بر این اساس اعلام کنند.

هاشمی در مورد دلیل حذف زودهنگام نظرخواهی محبوب‌ترین مجری و گزارشگر از روی سایت برنامه تصریح کرد: علت این مسئله اشکال فنی بود زیرا مراجعه به سایت و این نظر سنجی بسیار زیاد بود. البته در همان زمانی هم که نظر سنجی روی سایت قرار داشت نتایج خوبی گرفتیم و به جمع بندی رسیدیم.

تهیه کننده فوتبال برتر در مورد اینکه نتیجه این نظر سنجی اعلام خواهد شد یا نه عنوان کرد: به دلیل اینکه برخی از گزارشگران و مجریان رای کمی آوردند ترجیح می‌دهیم نتیجه این نظر سنجی را اعلام نکنیم.

هاشمی با اشاره به نظر سنجی جدید سایت گفت: در این نظر سنجی از مردم خواسته‌ایم نظر بدهند که برنامه فوتبال برتر با حضور تماشاگر باشد یا بدون حضور تماشاگر که تاکنون 76 درصد مردم نظر داده‌اند که بهتر است با حضور تماشاگران برنامه برگزار شود. البته تعداد تماشاگران را محدود می‌کنیم و حداکثر 20 تماشاگر در استودیو حاضر خواهند بود و سعی می‌کنیم از روزنامه‌نگاران نیز در این برنامه استفاده کنیم. 
  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد