فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه دیدار شهرداری تبریز و پرسپولیس

 

فوتبال روز: هواداران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز علی دایی و کریم باقری را هو کردند.

 

هنگامی که کریم باقری همراه سایر بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شد از سوی سکونشینان حاضر در ورزشگاه که عمده آنها هواداران شهرداری تبریز بودند، هو شد. در این بین علی دایی نیز بی نصیب نماند و هو شد. علی دایی هرگاه کنار زمین می آمد هواداران علیه او شعار می دادند.

* حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس که قصد داشت به سمت جایگاه خبرنگاران برود تا بازی را تماشا کند مورد بی مهری هواداران قرار گرفت. آنها با سر دادن شعارهایی به وی توهین کردند اما کاشانی واکنشی به این توهین ها نشان نداد. حتی یکی از تماشاگران شی را به سمت کاشانی پرتاب کرد که به سینه او برخورد کرد اما سرپرست پرسپولیس عکس العملی نشان نداد و در جایگاه خبرنگاران قرار گرفت.
زمانی که یکی از هواداران به سمت کاشانی شی را پرتاب کرد، سایر هواداران از این رفتار استقبال نکردند و خواستار توقف پرتاب اشیا شدند. 
 

*با پایان بازی شهرداری تبریز و پرسپولیس هوادارانی که در طول مسابقه بارها علیه حبیب کاشانی شعار داده بودند به این کار ادامه دادند.
جو علیه کاشانی به حدی بود که وی و همراهانش که از جایگاه خبرنگاران بازی را می دیدند، برای آرام شدن این جو منتظر شدند هواداران سکو را ترک کنند تا از جایگاه خبرنگاران خارج شوند.

* در طول بازی بارها کریم باقری و علی دایی مورد بی مهری هواداران تبریزی قرار گرفتند و آنها با سر دادن شعار بی غیرت این دو را مورد هجوم لفظی خود قرار دادند. 
 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد