فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ابراهیم‌زاده: برای رسیدن به قهرمانی باید تا آخرین لحظه بجنگیم

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باید مانند یک تیم تا آخرین لحظه بجنگیم.

 

منصور ابراهیم‌زاده پس از صعود ذوب‌آهن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا درباره دیدار مقابل پوهانگ، اظهار داشت: نیمه دوم به فکر حمله بودیم، اما بازیکنان‌مان بهترین عملکردشان را نشان ندادند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: تمام تیم‌هایی که به نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند این لیاقت و پتانسیل را دارند و برای رسیدن به قهرمانی باید مانند یک تیم تا آخرین لحظه بجنگیم.
وی در مورد مصدومیت رجب‌زاده و اخراجش در این دیدار عنوان کرد: اگر مصدومیت وی جدی باشد چاره‌ای جز پذیرش آن نداریم اگرچه معتقدم که این مصدومیت جدی بود. احساس می‌کنم که رجب‌زاده اشتباه کرد و نباید اخراج می‌شد.
ابراهیم‌زاده در پایان خاطر نشان ساخت: امروز بازیکنانم فعال نبودند و در زمین مسابقه افت کرده بودند؛ چون مصدوم داشتیم. البته پوهانگ هم هر آنچه را که در دیدار اول انجام داده بود در این مسابقه تکرار کرد. 
 
 

 هیون: ذوب آهن با مهارت خلعتبری به نیمه نهایی رسید 

 

پارک چانگ هیون پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت‌ها درباره این دیدار اظهار داشت: موقعیت‌های زیادی را در این بازی هدر دادیم و فرصت بزرگی برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از دست دادیم. در واقع می‌توان گفت قهرمانی را از دست دادیم.
وی ادامه داد: این ناکامی مطمئنا به لحاظ روانی روی روند تیمی ما در آینده تاثیرگذار خواهد بود. به هر حال لیگ قهرمانان در شرایط فعلی برای ما تمام شده و باید تلاش کنیم در جمع برترین‌های لیگ کره قرار بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال پوهانگ، با ابراز تاسف از ناراحتی هوادارانشان تصریح کرد: برای هوادارانمان که به ورزشگاه آمده بودند احساس تاسف دارم چرا که آنها امشب ناامید شدند. علاوه بر این، این‌روزها کره تعطیل بود و بسیاری از تماشاگرا‌نمان به علت تعطیلات به ورزشگاه نیامده بودند، اما برای آنها که آمدند هم ناراحتم.
هیون افزود: امروز شانس با پوهانگ یار نبود. خلعتبری بازیکن خطرناکی است. ذوب آهن از تک‌فرصت خود نهایت استفاده را برد و روی مهارت خلعتبری به گل رسید، همین ویژگی‌ها نشان می‌دهد که یک بازیکن بزرگ است.

 تیم فوتبال ذوب آهن عصر امروز در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه مساوی یک بر یک پوهانگ را در خانه‌اش متوقف کرد و با توجه به برتری 2 بر یک در دیدار رفت جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد. 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد