فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ایران 2- عمان 2 ؛ توقف شاگردان قطبی

 

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال ایران با وجود اخراج یک بازیکن برابر عمان به تساوی 2 بر 2 رسید و صدرنشین گروه شد.

 

ششمین دوره جام غرب آسیا- سه شنبه 6 مهر 1389- استادیوم ملک عبدالله امان

تماشاگر: 3000 نفر

کارت زرد: میداودی

اخراج: محمد نوری(47) 

ایران: ابراهیم میرزاپور(کاپیتان)، خسرو حیدری، هادی عقیلی(23- آندارنیک تیموریان)، جلال حسینی، هاشم بیک زاده، حنیف عمران زاده، فرزاد آشوبی(84- ایمان مبعلی)، محمد نوری، میلاد زنیدپور،میلاد میداودی، کریم انصاری فرد(55- مهرداد اولادی) 

 

شرح بازی:

تیم ملی با کسب یک امتیاز از بازی مقابل عمان 4 امتیازی شد و به بازی نیمه نهایی رسید، اما افشین قطبی حالا متوجه شده است که بین نفرات اصلی و ذخیره تیمش فاصله زیادی وجود دارد که این موضوع کار او را در جام ملتهای آسیا سخت خواهد کرد. تیم ملی در دومین بازی خود در غرب آسیا نمایش دلپذیری نداشت و مقابل تیمی متوقف شد که در چند سال اخیر حریف دندان گردی برای ایران بوده است، اما همین تیم در بازی اول به بحرینی باخته بود که از ایران 3 گل خورده بود! بهر حال ایران در دو بازی اخیر خود مقابل عمان به نتیجه ای بهتر از 2-2 دست نیافته و می توانیم این تیم را به لقب گربه سیاه تیم ملی ایران مفتخر کنیم!

 تیم ملی در بازی مقابل عمان با 8 تغییر نسبت به بازی قبل به میدان آمد که مهم ترین آنها حضور ابراهیم میرزاپور پس از مدتها در درون دروازه بود. حضور حنیف عمران زاده نیز در خط هافبک عجیب بود که پس از مصدومیت عقیلی، این بازیکن به خط دفاع رفت و تیموریان جایگزین او در خط میانی شد.

تیم ملی در 15 دقیقه اول بازی تحت تاثیر تیم عمان بود و در این زمان بود که روی یک ضد حمله میداودی صاحب توپ شد که در نهایت با ضربه این بازیکن ایران به گل رسید. ناهماهنگی بازیکنان در این بازی کاملا به چشم می آمد تا اینکه عمان در دقایق پایانی نیمه اول به گل تساوی رسید و بلافاصله گل دوم را نیز به ایران زد.

نیمه دوم با یک اتفاق مهم برای ایران آغاز شد. محمد نوری با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا حرکت بچگانه این بازیکن تیم ملی را 10 نفره کند. اما دقایقی بعد شوت زیبای تیموریان بازی را به تساوی کشاند و پس از این گل بود که جو سردی بر بازی حاکم شد و هیچ صحنه جذابی حادث نشد. عمان سعی در کنترل بازی و حفظ نتیجه داشت و تلاش ملی پوشان نیز برای رسیدن به دروازه عمان کافی نبود.

بطور کلی تیم ملی در بازی مقابل عمان نمایش خیلی خوبی نداشت و البته نباید فراموش کنیم که تغییرات زیادی در ترکیب تیم ملی و همچنین 10 نفره شدن در نیمه دوم تاثیر زیادی بر نمایش نه چندان خوب شاگردان قطبی داشت. 

 

شرح گل ها:

دقیقه 16 (1-0): پاس عمقی میداودی به انصاری فرد رسید که این بازیکن نتوانست از سد دروازه بان عمان بگذرد و توپ برگشتی از سوی دروازه بان عمان را میداودی با یک شوت از راه دور وارد دروازه عمان کرد.

دقیقه42 (1-1): اسامه حدید با یک پاس عمقی از میانه میدان در محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد و در میان سه مدافع ایران با یک ضربه محکم دروازه تیم ملی را گشود و بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه 1+45(1-2): بلافاصله بعد از گل تساوی، این بار یعقوب عبدالکریم در میان دو مدافع میانی ایران صاحب توپ شد و با یک ضربه روپا برای دومین بار میرزاپور را تسلیم کرد. روی این گل اشتباه عمران زاده و میرزاپور محرز بود.

دقیقه 53(2-2): پاس زنیدپور و شوت زیبای آندرانیک تیموریان از پشت محوطه جریمه درون دروازه عمان قرار گرفت و بازی به تساوی کشیده شد.   

اتفاق ویژه: تیم ملی پس از 7 برد پیاپی بالاخره در هشتمین بازی اش در سال 2010 متوقف شد تا قطبی به رکورد 8 برد پیاپی تیم ملی با علی دایی نرسد. ضمن آنکه این دومین تساوی متوالی 2-2 تیم ملی ایران مقابل عمان بود. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com       

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 22:54 http://www.cheshme.ir

با سلام

وب سایت خوبی دارید امیدوارم در کارتان موفق باشید

مزاحم شدم تا شما را به سیستم تبادل ترافیک چشمه دعوت کنم شما دوست عزیز می توانید با ثبت بنر خود در سیستم چشمه با تعداد زیادی وب سایت تبادل بنر کنید
و بازدید خود را بالا ببرید

حتما به ما یک سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد