فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دانشگاه بدفورد تکذیب کرد؛ به فتح الله زاده مدرک دکتری نداده ایم!

 

فوتبال روز:در حالی که علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال در برنامه 90 مدعی شد که مدرک دکترای روزنامه نگاری از دانشگاه بدفورد انگلیس دارد ، الکسیس ویدون ، مدیر موسسه پژوهشی طرح و هنر رسانه ، رئیس بخش روزنامه نگاری و ارتباطات دانشگاه بدفوردشایر انگلیس در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفت : هنوز هیچ فارغ التحصیلی از این دانشگاه در این رشته در مقطع دکترا نداشته ایم !

 

الکسیس ویدون در پاسخ به استعلام پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفت : هیچ دانشجویی در این رشته در مقطع دکترا از دانشگاه بدفورد فارغ التحصیل نشده است .
 همچنین در وب سایت این دانشگاه تصریح شده است همه دانشجویان برای ورود به این دانشگاه باید حداقل آیلیتز 6 را داشته باشند که این موضوع نشان دهند سطح بالای این دانشگاه می باشد .
 سرپرست باشگاه استقلال چندی قبل مدعی شد دکترای خود را از بدفورد انگلیس گرفته است و هم اکنون در حال تحصیل در مقطع دکترای اقتصاد در دانشگاه باکو می باشد. 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد