فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیشنهاد به قطبی برای خداحافظی مهدوی کیا مقابل برزیل

فوتبال روز:رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد:من به افشین قطبی پیشنهاد می دهم که اگر شد در بازی با برزیل این اتفاق بیافتد اما اگر شرایطش فراهم نشد، در بازی‌های بعدی تیم ملی به ویژه بازی با نیجریه فرصت خوبی است که مراسم خداحافظی مهدوی کیا برگزار شود.

 

 تیم ملی فوتبال ایران به احتمال خیلی زیاد روز 26 آبان با تیم ملی نیجریه در تهران بازی خواهد کرد. به گزارش ایلنا فدراسیون فوتبال در حال انجام هماهنگی‌های لازم برای این بازی است و تقریبا همه چیز قطعی شده است.
علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال با تایید این خبر به ایلنا گفت:« در حال انجام کارهای نهایی هستیم و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید این بازی در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.» پیش از این عباس ترابیان رییس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در گفتگو با ایلنا از غیبت احتمالی‌اش در بازی با برزیل خبر داده بود و دلیل آن را درگیر بودن برای هماهنگی بازی دوستانه بعدی تیم ملی عنوان کرده بود.   

 

وی در این گفتگو تاکید کرد که حریف ایران یک تیم سرشناس است اما نام آن را اعلام نکرد که حالا مشخص شده این حریف،تیم آفریقایی نیجریه است. نکته قابل توجه در مورد این بازی احتمال خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا و یکی دو بازیکن مطرح تیم ملی در آن است.
علی کفاشیان در رابطه با این موضوع نیز گفت:« مهدوی کیا از بازیکنان مودب و خوش اخلاق فوتبال ایران است و من شخصا علاقه خاصی به او دارم. او بچه خیلی خوبی است و به عنوان رییس فدراسیون خوشحال می شوم که یک بازی دوستانه خوب برای وی ترتیب بدهیم. البته من به افشین قطبی پیشنهاد می دهم که اگر شد در بازی با برزیل این اتفاق بیافتد اما اگر شرایطش فراهم نشد، در بازی‌های بعدی تیم ملی به ویژه بازی با نیجریه فرصت خوبی است که مراسم خداحافظی مهدوی کیا برگزار شود.» 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد