فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اتفاق ویژه بازی ایران- برزیل؛ خداحافظی کریم باقری

 

فوتبال روز:کریم باقری بازیکن سرشناس تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس در بازی مقابل برزیل هشتاد و هفتمین بازی ملی اش را انجام می دهد و به 17 سال حضور در عرصه فوتبال ملی پایان می دهد.

 

رییس فدراسیون فوتبال و سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره خداحافظی کریم باقری از بازی‌های ملی در بازی ایران و برزیل گفت و گو کردند. در تماس روز یکشنبه علی کفاشیان با حبیب کاشانی، قرار شد از فرصت بازی با بزرگ ترین تیم فوتبال جهان، برای برگزاری مراسم قدردانی از سال‌ها حضور و افتخار آفرینی کریم باقری استفاده شود.

 آخرین خبرها حاکی از آن است که کریم باقری نیز با انجام مراسم خداحافظی خود از بازی‌های ملی در برابر برزیل، موافقت کرده است.بر این اساس باقری با موافقت علی دایی، دو روز قبل از بازی ایران - برزیل به امارات سفر خواهد کرد تا با حضور در این دیدار خاص نقطه پایانی بر دوران فوتبال ملی پرافتخار خود بگذارد.

کریم باقری در آخرین بازی خود در برابر امارات گل تساوی بخش تیم را به ثمر رساند هرچند این هافبک آذری به خاطر مصدومیت در ادامه بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی غایب بود.

اولین بازی ملی کریم باقری مقابل تیم ملی پاکستان در 16 خرداد 1372 در جام اکو بوده است. 

کریم در 86 بازی ملی 50 گل به ثمر رسانده است.                                                              

                                                                                                                                     

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد