فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باقری:از قطبی، کفاشیان و کاشانی متشکرم/ به بازی برزیل می رسم


فوتبال روز:کریم باقری با مصاحبه ای نگرانی ها را برطرف کرد. او در مورد وضعیت مصدومیتش اظهار داشت:«چیز خاصی نبوده و یک مصدومیت جزیی بوده و مشکلی از این بابت ندارم.»

 کاپیتان پرسپولیس با لباس شخصی و پای بانداژ شده در تمرین دیروز پرسپولیس حاضر شد تا همه گمان کنند او به بازی برزیل نخواهد رسید.
اما  کریم باقری با مصاحبه ای نگرانی ها را برطرف کرد. او در مورد وضعیت مصدومیتش اظهار داشت:«چیز خاصی نبوده و یک مصدومیت جزیی بوده و مشکلی از این بابت ندارم.»

کاپیتان پرسپولیس درباره بازی خداحافظی‌اش مقابل برزیل گفت:«آقای کاشانی با من تماس داشته و این خبر را به من داد که من از ایشان، قطبی و فدارسیون تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این بازی شرکت کنم تا از فوتبال ملی خداحافظی کنم. این بازی بسیار مهم است و ما با تیم بزرگی بازی داریم و بچه‌ها باید از این بازی به نحوه احسن استفاده کنند تا با قدرت در جام ملت‌ها شرکت کنند.»   

 

کریم باقری درباره نتایج بازی‌های غرب آسیا می‌گوید:«فکر نمی‌کنم نتیجه این بازی‌ها برای کادرفنی زیاد مهم باشد چون این بازی‌ها، بازی تدارکاتی است و برای رفع نواقص تیم است.» 

باقری در جواب این سؤال که آیا دوست داشتید این بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل 120 هزار هوادار برگزار شود، اظهار داشت: خیلی دوست داشتم این اتفاق در ورزشگاه آزادی رخ دهد. این بازی، بازی خوب و بزرگی است که پیش آمده است حالا شاید در کشور دیگری طبق برنامه‌ریزی‌ها باید برگزار می‌شد اما سعی می‌کنم بهترین استفاده را کرده و در شرایط ویژه از فوتبال ملی خداحافظی کنم. انشاءالله در بازی‌های بعدی در تهران با حضور 120 هوادار و یک تیم بزرگ سایر اسطوره‌های ما از فوتبال خداحافظی می‌کنند. من در امارات دلم با هواداران ایرانی است و از لطف آنها تشکر می‌کنم.

باقری در جواب این سؤال که آیا قصد ندارید به طور کامل از فوتبال خداحافظی کنید تاکید کرد: فعلا که در حال بازی کردن هستم و هر وقت تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم این موضوع را اعلام می‌کنم. هر وقت تشخیص بدهم که نمی‌توانم، از دنیای فوتبال خداحافظی و آن را رسما اعلام می‌کنم. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد