فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

افتضاحی دیگر/حذف تیم ملی جوانان

 

فوتبال روز:تیم فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود برابر استرالیا شکست خورد تا وداعی زودهنگام با مسابقات قهرمانی جوانان آسیا داشته باشد

 

دیدار تیم‌های فوتبال جوانان ایران و استرالیا از گروه چهارم مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا (زیر 19 ساله‌ها) ساعت 10 صبح به وقت تهران در ورزشگاه لینزی ایالت شاندونگ چین آغاز شد که در پایان استرالیا با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.
گل‌های این دیدار را مصطفی محمدامینی در دقیقه 39، کریم بولوت در دقیقه 60 و آنتونیس در دقیقه 88 به ثمر رساندند.
در دقیقه 73 پیام صادقیان یک ضربه پنالتی را برای ایران از دست داد.

در نیمه اول این دیدار، ایران کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت، اما در دقیقه 39 مسابقه با یک ضربه کرنر روی دروازه ایران، مصطفی محمدامینی، بازیکن ایرانی الاصل استرالیا تک گل استرالیایی‌ها را به ثمر رساند.
در آغاز نیمه دوم، استرالیا بازهم به برتری خود ادامه داد تا بار دیگر برروی غفلت مدافعان کشورمان دروازه ایران را باز کند.

پس از گل دوم استرالیا، بازی به صورت پایاپایی در حال پیگیری بود که کاوه رضایی در دقیقه 73 روی غفلت مدافعان حریف وارد محوطه جریمه شد و دروازه‌بان استرالیا با خطا روی مهاجم تیم ملی، مرتکب خطای پنالتی شد، اما پیام صادقیان با زدن پنالتی به تیرک عمودی دروازه امیدهای ایران را نقش بر آب کرد. موقعیت‌های ایران در ادامه این دیدار نیز یکی پس از دیگری از دست رفت تا استرالیا در دقیقه 88 توسط آنتونیس گل سوم را هم وارد دروزاه ایران کند تا این دیدار با نتیجه 3 بر صفر تمام شود.

داور این دیدار به رایان گرانت و مایک رومانو از استرالیا و پیام صادقیان، کاوه رضایی و مجتبی محبوب مجاز از ایران کارت زرد نشان داد.
مارک وارن نیز در وقت‌های تلف شده با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم جوانان ایران که در نخستین دیدار خود نیز بازی را با نتیجه 2 بر صفر به کره‌جنوبی واگذار کرده بود، با این شکست بدون امتیاز و با تفاضل گل 5- در قعر جدول گروه چهارم قرار گرفت تا وداعی تلخ و زودهنگام با رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا داشته باشد و افتضاحی دیگر برای فدراسیون کفاشیان و شرکا رقم بخورد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، امید عالی‌شاه، ایمان شیرازی، علی گودرزی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد غریبی، پیام صادقیان، بهرام دباغ (از دقیقه 68اکبر ایمانی)، سعید لطفی (از دقیقه 58 مجتبی محبوب‌مجاز)، یعقوب کریمی، علیرضا جهانبخش (از دقیقه 46 کاوه رضایی)
سرمربی: علی دوستی مهر 
 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد