فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه های بازی ایران و برزیل


 فوتبال روز: بازی ایران و برزیل که امشب در ابوظبی برگزار شد و با 3 گل به سود برزیل به پایان رسید، حاشیه هایی نیز داشت:

 

به نوشته ایسنا، در شرایطی که بر اساس قوانین فیفا تنها افرادی که سمت دارند می‌توانند بر روی نیمکت تیم‌های ملی بنشینند، محسن حاجیلو برادر سرپرست تیم ملی که مجری برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون است در بازی ایران و برزیل روی نیمکت تیم ایران حضور داشت!  

*در حالی که شبکه‌های بین‌المللی و از جمله شبکه‌های تلویزیون دولت امارات تصاویر مستقیم دیدار ایران و برزیل را به نحوی نشان می‌داد که تیم ایران در نیمه نخست از جنوب به شمال توپ می‌زد و برزیل برعکس آن و در روبه‌رو تابلوهای تبلیغاتی مرتبا آگهی‌های انگلیسی پخش می‌کرد، شبکه تلویزیونی ایران طرف مقابل ورزشگاه را دریافت می‌کرد که تابلوهای تبلیغاتی کالاهای ایرانی بر روی آن نشان داده می‌شد. 

  

 *تیم خبرنگاران ایرانی شامل 31 عکاس و خبرنگار که دارای ID کارت بودند 4 ساعت پیش از آغاز بازی با اتوبوسی ویژه از باشگاه ایرانیان به سمت ورزشگاه بن‌زاید حرکت کردند.

*مسئولان فدراسیون و روسای هیات‌های فوتبال استان‌ها با اتوبوسی دیگر راهی ورزشگاه شدند.

* در بین راه هر دو اتوبوس را متوقف کردند و نماز جماعت اقامه کردند.

*زمانی که کاروان فوتبال ایران برای انجام دیدار مقابل برزیل قصد ترک هتل روتانا پارک ابوظبی و اعزام به ورزشگاه بن زاید را داشتند با حضور سرزده علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت‌بدنی، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، علی فتح‌الله‌زاده و حبیب کاشانی، سرپرستان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و همچنین سفیر ایران مواجه شدند.
این افراد با حضور در هتل با ملی‌پوشان به مدت 10 دقیقه صحبت کردند.

*در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار دوستانه ایران و برزیل باقی مانده بود، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران ایرانی برای گرفتن ID کارت‌های خود دچار مشکل شدند.
ID کارت‌های خبرنگاران صادر نشده بود و عده‌ای از مسئولان برگزاری این دیدار دوستانه معتقد بودند برای صدور این ID کارت‌ها، نامه‌نگاری‌های لازم از سوی فدراسیون فوتبال انجام نشده است.
خبرنگاران و عکاسان 40 دقیقه پشت درهای مخصوص معطل بودند و بی‌نظمی خاصی در این زمینه مشهود بود.

*عباس ترابیان در خصوص بی‌نظمی ورود خبرنگاران به ورزشگاه بن‌زاید گفت: ما اسامی خبرنگاران را به مسئولان اماراتی داده بودیم و کارشکنی از سوی آنها رخ داده که خبرنگاران ایرانی در هنگام ورود به ورزشگاه با مشکل روبرو شدند.  


*تصویر‌برداری که زندگی‌نامه کریم باقری را می‌سازد، اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نکرد.

*هواداران برزیل در حدود 500 نفر در ضلع شمالی ورزشگاه مستقر بودند و نکته جالب این که پرچمی بزرگ با شعار "ایران برزیلیته " در دستان آنها قرار داشت.

*تماشاگری در حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه شیخ زاید برای تماشای دیدار 2 تیم ایران و برزیل حضور داشتند. بیشتر تماشاگران ایرانی بودند که همراه با خانواده‌ها و کودکان خود در ورزشگاه حاضر بودند.

*مسئولان فدراسیون امارات همراه با کادرفنی تیم ملی فوتبال این کشور برای تماشای دیدار 2 تیم در ورزشگاه بن‌زاید حضور داشتند.

*محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک، علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت‌بدنی، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، نایب رئیس و سایر مسئولان فدراسیون در جایگاه ویژه برای تماشای دیدار 2 تیم حضور داشتند.

*کریم باقری که قرار بود از فوتبال ملی خداحافظی کند، از سوی هواداران به شدت تشویق شد. بنرهای کریم باقری نیز در جای جای ورزشگاه نصب شده بود.

*پرچم بزرگی از ایران که روی آن عنوان "ویوا پرشیا " نوشته شده است در ورزشگاه پهن شده بود.

*به دلیل شرجی بودن هوا، هواداران حاضر در ورزشگاه از بشقاب‌های یک بار مصرف به عنوان بادبزن استفاده کردند.

*تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوستانه برابر برزیل در دقیقه 14 با گلی دیدنی که از روی ضربه کاشته توسط دنی آلوس به ثمر رسید از برزیل عقب افتاد. با این وجود هواداران حاضر در ورزشگاه بن زاید که بیشتر آنها ایرانی بودند تا پایان نیمه اول با شور و شوق خاصی ملی پوشان ایران را تشویق کردند.

*شبکه سوم سیما برای ضبط تصاویر از دوربینی جداگانه در ورزشگاه بهره می‌برد.

*اطراف ورزشگاه برای نخستین بار در جریان رقابت فوتبالی در امارات از نمایشگرهای LED برای پخش تبلیغات استفاده شد.

*زمانی که خبرنگاران در بین 2 نیمه سراغ میلاد میداودی، مهاجم تیم ملی رفتند تا از وی مصاحبه بگیرند، او گفت اجازه بدهید در نیمه دوم به برزیل گل بزنم، سپس با من مصاحبه کنید، چون پس از گلزنی به برزیل مصاحبه لذت بخش‌تر است.

*تماشاگران ایرانی با وجود اینکه تیم ملی در نیمه دوم از حریف عقب بود، با این حال ناامید نشده و همچنان تیم ملی فوتبال را به شدت تشویق ‌کردند. تعداد تماشاگران ایرانی در این دیدار بسیار بیشتر از برزیلی‌ها بود. هواداران ایرانی زمانی که روبینیو از داور مسابقه کارت زرد گرفت خوشحالی کردند.

*در بین 2 نیمه بازیکنان نیمکت نشین ایران از خبرنگاران در مورد گل غلامی در نیمه اول سؤال کردند. آنها می‌پرسیدند که گل مهاجم تیم ملی سالم بوده یا خیر؟

*دیدار دوستانه 2 تیم از اسکوربورد ورزشگاه بن‌زاید پخش نمی‌شد و به جای پخش بازی از لوگوی 2 فدراسیون فوتبال ایران و برزیل برای پخش استفاده شد.

*جایگاه ویژه دیدار مملو از مسئولان اماراتی بود که برای تماشای دیدار ایران و برزیل در ورزشگاه حضور داشتند. مسئولان اماراتی قسمت عمده‌ای از جایگاه ویژه را در اختیار گرفتند.

*مسعود شجاعی، در صحنه‌ای در نیمه دوم به شدت به عملکرد فرید علی، داور مسابقه اعتراض کرد.

*با آغاز نیمه دوم، منسز سرمربی تیم ملی برزیل تمام بازیکنان این تیم را از روی نیمکت بلند کرد تا بدن‌هایشان را گرم کنند. برزیلی‌ها در نیمه دوم پشت دروازه ایران خود را گرم کردند.

*دنی آلوس، بازیکن تیم ملی برزیل پس از تعویض روبینیو بازوبند کاپیتانی برزیل را بر بازو بست.

*قبل از تعویض کریم باقری و ورودش به زمین مسابقه، بیوتر، مربی تیم ملی و دستیار قطبی برای دقایقی با وی صحبت کرد.

*پس از دریافت گل دوم، شور و شوق هواداران ایران برای تشویق ملی‌پوشان کمرنگ و از هیجان آنها کاسته شد.

*تماشاگران با شعار "باقری با غیرت " هنگام ورود زمین از وی استقبال کردند.

*در چند صحنه افشین قطبی به شدت به فرید علی، داور اماراتی مسابقه اعتراض کرد. قطبی در یک صحنه خطای بازیکن برزیل را برای داور به نمایش درآورد تا وی را متقاعد کند که تصمیم درستی نگرفته است.  

 

* صادر نشدن آی دی کارت برای خبرنگاران پرشمار  ایرانی نیز باعث ناهماهنگی‌های  زیادی شد و کارشکنی مسوولان برگزاری بازی، مانع از آن شد تا خبرنگاران ایرانی بتوانند با آی دی کارت خود وارد ورزشگاه شوند.  خبرنگاران و عکاسان ایران پس از معطلی پشت درب ورزشگاه سرانجام با آی دی کارت خبرنگاران عربی وارد ورزشگاه شدند.  

*به گفته مسول برگزاری این مسابقه دوستانه 18 هزار بلیت برای این بازی به فروش رفته بود.


 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد