فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اسطوره غیرت و تعصب از فوتبال ملی خداحافظی کرد

 

فوتبال روز:کریم باقری هافبک باسابقه و با اخلاق تیم ایران مقابل برزیل از دنیای فوتبال ملی خداحافظی کرد.

  

کریم دوباره شش پوشید! 

 کریم باقری، در جریان بازی دوستانه ایران و برزیل که از ساعت 20:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه بن زاید ابوظبی آغاز شد، در دقیقه 73 به جای مسعود شجاعی وارد زمین شد و برای آخرین بار با بازوبند کاپیتانی و با شماره شش در ترکیب تیم ملی قرار گرفت. باقری تا پایان در ترکیب تیم ملی قرار داشت. این آخرین بازی کاپیتان باقری برای تیم ملی فوتبال ایران بود.

قبل از ورود باقری به زمین مسابقه نکونام بازوبند کاپیتانی را بر بازوی وی بست. هواداران ایران در این زمان از جا بلند شده و یکصدا به تشویق باقری پرداختند.
در زمان حضور باقری به زمین جو ورزشگاه متفاوت شد و همه چیز تحت تأثیر حضور باقری در زمین مسابقه قرار گرفت. 
 

 

شعار باقری با غیرت طنین انداز شد 

 

ثانیه هایی پیش از ورود کریم باقری به زمین مسابقه، شعار باقری باغیرت به گوش می رسید و در دقیقه 75 بازی بود که کریم باقری روانه زمین مسابقه گردید
 

 

کریم بر دوش بازیکنان ایران 

 

با پایان یافتن دیدار دوستانه دو تیم برزیل و ایران، بازیکنان تیم ایران شخصا مراسم تقدیر و تشکری از کریم باقری به عمل آوردند.
بازیکنان ایران کریم باقری را برروی شانه های خود قرار داده و کریم بر دوش بازیکنان به کنار زمین و در نزدیکی هواداران رفت..شعار بچه ها متشکریم ورزشگاه را پرکرده بود
در همان لحظه بازیکنان برزیل در حال ورود به رختکن بودند، ولی ایرانی ها مراسم تقدیر کریم را برگزار می کردند.
مهدی رحمتی برترین بازیکن مسابقه برگزیده شد و جایزه اش را به کریم باقری اهدا کرد
نکته جالب توجه اینجا بود که محمد غلامی پیراهن شماره 2 دنی آلوس را گرفت. 

  

باقری: کاش در ایران خداحافظی می کردم

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت : ای کاش دیدار مقابل برزیل در ایران برگزاز می شد و در کشورم از میادین ملی خداحافظی می کردم. کریم باقری پس از دیدار مقابل برزیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاقه مند بودم این دیدار در کشورم برگزار می شد و در میان هواداران از فوتبال ملی خداحافظی می کردم.
وی افزود : نتیجه بازی را به تیم برزیل واگذار کردیم، اما بازیکنان ما نیز در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و توانستند از نام فوتبال ایران دفاع کنند. امیدوارم اینگونه بازی ها همچنان ادامه داشته باشد زیرا شکست در مقابل تیم های بزرگ بسیار مفید تر از پیروزی در دیدار مقابل تیم های نه چندان قدرتمند است.
باقری گفت : ‌باید از تمامی کسانی که در طول این مدت از من حمایت کرده و به خصوص افرادی که این دیدار را برگزار کردند، تشکر کنم. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد