فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: پس از گل دوم برزیل کمر تیم شکست/ ضربه آلوز مهار نشدنی بود

 

فوتبال روز:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر برزیل گفت: وقتی گل دوم را از برزیل دریافت کردیم کمر تیم شکست.

 

افشین قطبی پس از شکست تیم ملی ایران برابر برزیل ضمن بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران افزود: عملکرد بازیکنان ایران در این بازی خوب بود، خصوصا در نیمه نخست که برزیلی‌ها تنها دو موقعیت گل بدست آوردند که یکی از آنها با ضربه مهار نشدنی دنی آلوز به گل برتری این تیم تبدیل شد. 

وی اضافه کرد: وقتی گل دوم را از برزیل دریافت کردیم کمر تیم شکست. متاسفانه نمی‌دانم چطور پاتو موفق شد پشت چهار دفاع ایران صاحب توپ شود و دروازه ما را باز کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اعتراض به مردود اعلام شدن گل محمدی غلامی توسط "علی فرید" داور اماراتی این مسابقه اظهار داشت: یک نفر به من بگوید که چرا این گل مردود اعلام شد؟! 

وی خاطرنشان کرد: وقتی تیم ملی برزیل با یک تیم بازی می‌کند، اکثریت هواداران فوتبال در دنیا دوست دارند برزیل برنده باشد که شاید این موضوع روی داوران هم تاثیر گذاشته است. داور این بازی علاوه بر مردود اعلام کردن گل نخست ایران، روی گل آلوز، صحنه‌ای را اعلام هند کرد که می‌توانست آن صحنه هند نباشد و چنین موقعیت خوبی در اختیار تیم برزیل قرار نگیرد. 

قطبی در تحلیل فنی‌اش از این دیدار تاکید کرد: از هشت بازیکن عقب تیم راضی هستم اما از عملکرد سه بازیکن جلوی تیم رضایت ندارم. البته اعتقاد دارم تیم ایران در خط دفاعی و میانی عملکرد خوبی داشت، ضمن اینکه رحمتی یکی از بهترین بازی‌هایش را در این مسابقه به نمایش گذاشت. 

 

وی با بیان اینکه بازیکنانی از تیم ملی برزیل در تیم‌های بارسلونا، چلسی، میلان و ... بازی می‌کنند اما لژیونرهای تیم ایران در باشگاه خود نیمکت نشین هستند، افزود: باید کاری کنیم که بازیکنان ایران همانند سال‌های گذشته در لیگ‌های معتبر اروپایی به میدان بروند تا به ارتقای سطح تیم ملی بیشتر کمک شود. 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: اگر بخواهم در مورد اختلاف سطح ایران و برزیل صحبت کنم باید به ضربه فنی آلوز اشاره کنم که اینچنین هنرمندانه وارد دروازه ایران شد. 

وی با بیان اینکه تیم ایران سعی نکرد برابر برزیل دفاعی بازی کند، تاکید کرد: بازیکنان ما در این بازی زیر توپ نزده و برابر برزیل شجاعانه به میدان رفتند. من خوشحالم تیم ایران در این بازی با تمام نفراتش در خط دفاع متمرکز نشد و برابر تیم قدرتمند برزیل بازی خوبی را از خود ارائه کرد. 

قطبی با تشکر از مسئولان دو کشور برزیل و ایران که شرایط لازم را برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال دو کشور فراهم کردند، تصریح کرد: تیم ملی ایران به چنین مسابقاتی نیاز دارد. ضمن اینکه پیش از حضور در جام ملت‌ها هم اردویی را در کشور امارات برگزار خواهیم کرد و دو دیدار تدارکاتی هم در این کشور انجام می‌دهیم. 

وی همچنین اظهار داشت: تیم ملی نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی داشته است و در زمان باقیمانده تا آغاز جام ملت‌ها هم سعی می کنیم روند روبه‌رشد تیم ملی ادامه پیدا کند تا به درصد توانایی‌های بازیکنان چند درصد اضافه شود و با آمادگی بهتری در آن مسابقات مهم به میدان برویم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان در مورد حضور کریم باقری در بازی ایران - برزیل گفت: خوشحالم یکبار دیگر مربی کریم بودم زیرا وی افتخار فوتبال ایران است و از نظر شخصیتی در درون و بیرون زمین نمونه است. در مجموع خوشحالم وی در چنین مسابقه بزرگی از فوتبال ملی خداحافظی کرد.  

دیدار تدارکاتی تیم‌ ملی فوتبال ایران و برزیل که پنجشنبه شب در ورزشگاه شیخ زاید شهر ابوظبی امارات برگزار شد، در نهایت با برتری 3 بر صفر تیم برزیل به پایان رسید. 

 

  

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد