فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

۲۶ آبان در تهران: ایران- نیجریه/ احتمال خداحافظی برخی ملی‌پوشان

 

فوتبال روز: سرپرست روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ضمن اعلام رسمی خبر دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با نیجریه، گفت: براساس توافق صورت گرفته نیجریه با تمام ستارهایش به ایران خواهد آمد.

 

عباس ترابیان روز دوشنبه با اعلام خبر دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان مقابل نیجریه افزود: تیم ملی فوتبال نیجریه معروف به "عقاب‌های تیزچنگ" جایگاه سی ام رده بندی فیفا را در اختیار دارند. نیجریه در جام های جهانی 1994، 1998، 2002 و 2010 حضور داشته و مهمترین افتخار این تیم در مسابقات جام جهانی راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی 94 است.

ترابیان با تاکید بر اینکه تیم ملی فوتبال نیجریه با ستاره های خود به ایران خواهد آمد، به تعدادی از بازیکنان این تیم که در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان حضور خواهد داشت اشاره کرد و گفت: از بازیکنان صاحب نام تیم ملی فوتبال نیجریه که به تهران خواهند آمد می توان "چیدی اودایا" 27 ساله عضو باشگاه زسکامسکو روسیه، "تای تای آقو" 25 ساله عضو باشگاه مارسی فرانسه، "ژوزف یوهو" کاپیتان تیم ملی نیجریه و عضو باشگاه فنر باغچه، "جان اوبی نیکل" 23 ساله عضو باشگاه چلسی، "کالو اوته" 28 ساله عضو باشگاه آلمریا اسپانیا، "ایکسون اتوهو" 27 ساله عضو باشگاه فولام انگلستان، "استفان ساندی" 22 ساله عضو باشگاه والنسیا، "آلیا یوسف" 26 ساله عضو باشگاه دیناموکیف اوکراین، "ویکتور اوبینا" 23 ساله عضو باشگاه وستهام انگلستان، "اوباسمی مارتینز" عضو باشگاه رابین کازان روسیه و "پیتر اودو موئنجیو" عضو باشگاه وست برومویچ انگلستان اشاره کرد.

موضوع تعلیق فدراسیون فوتبال نیجریه و احتمالات لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با این تیم پرسشی از ترابیان بود که وی در پاسخ به این سئوال گفت: فدراسیون بین المللی فوتبال در تاریخ 4 اکتبر 2010 به دلیل دخالت های دولت نیجریه در فوتبال فدراسیون این کشور را تعلیق کرده بود اما 2 روز پیش فدراسیون فوتبال این کشور رفع تعلیق شده و مشکلی برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال کشورمان ندارد.

سرپرست کمیته روابط بین المللی فدراسیون فوتبال در خصوص هزینه های دیدار با تیم ملی فوتبال نیجریه گفت: ما باید هزینه دیدار با این تیم را بپردازیم اما توافق های لازم بین فدراسیون های فوتبال دو کشور به عمل آمده و مشکلی از بابت رقم قرارداد وجود ندارد. این رقم را نیز از طریق اسپانسر و حامیان مالی فدراسیون فوتبال تامین خواهیم کرد.

ترابیان با تاکید بر اینکه دیدار با نیجریه آخرین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان در ایران خواهد بود، افزود: تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در جام ملت های آسیا در ماه سپتامبر به ابوظبی امارات سفر می کند تا اردویی را در این کشور برپا کند.

وی ادامه داد: در تاریخ 28 یا 29 دسامبر( 7 یا 8 دی) تیم ملی یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال قطر خواهد داشت. همچنین در تاریخ 3 یا 4 ژانویه 2011 ( 13 یا 14 دی)نیز ملی پوشان فوتبال کشورمان یک دیدار دوستانه تقریبا آسان نیز در کشور امارات برگزار خواهند کرد که حریف آخر آنها پیش از حضور در جام ملت های آسیا هنوز مشخص نشده است.

سرپرست روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در ادامه مدعی شد که دیدار دوستانه با نیجریه با هماهنگی افشین قطبی برای تیم ملی مهیا شده و افزود: در این مسابقه دست ما باز است و می توانیم مقدمات لازم برای خداحافظی ملی پوشان پیشین فوتبال کشورمان فراهم کنیم و اگر فدراسیون حاضر باشد حاضریم این اتفاق میمون در دیدار با نیجریه رخ دهد. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com       

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد