فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته یازدهم لیگ برتر/ استقلال با اشتباه کمک داور پرسپولیس را برد

 

فوتبال روز:دربی شصت و نهم با پیروزی یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

 

ورزشگاه آزادی، تماشاگر 100هزارنفر
داور: مسعود مرادی 


اخطار:مجتبی شیری، بادامکی ،محمد(پرسپولیس) رحمتی ، منتظری ، میداوودی(استقلال) 


 استقلال: محمد محمدی، امیرحسین صادقی، کیانوش رحمتی، فرزاد آشوبی، مهدی امیرآبادی، آندره لوییز، پژمان منتظری، ایمان مبعلی(66جباری)، فرهاد مجیدی، آرش برهانی(68 امید روانخواه)،‌میلاد میداودی
سرمربی: پرویز مظلومی 


 پرسپولیس: علیرضا حقیقی، شیث رضایی، مجتبی شیری(60رضا نورمحمد)،‌ علیرضا محمد،‌ حمیدرضا علی‌عسگری،‌ مازیار زارع،‌ حسین بادامکی(82 کریم باقری)،‌ محمد نوری،‌ امیرحسین فشنگچی (66 محمد منصوری)، غلامرضا رضایی،‌هادی نوروزی   

سرمربی: علی دایی  

 

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی با حضور بیش از 98 هزار نفر با قضاوت مسعود مرادی آغاز شد.
این مسابقه با هیجان و حمله پرسپولیسی ها آغاز شد. دقیقه 7 بازی محمد نوری توانست دروازه استقلال را باز کند اما بلافاصله کمک داور دوم بازی(مرتضی کریمی) این گل را به دلیل آفساید به اشتباه مردود اعلام کرد.
کمی بعد از این گل نوبت به استقلالی ها شد تا حملات خود را آغاز کنند. آبی پوشان صاحب موقعیت های خوبی هم شدند اما آرش برهانی دو فرصت و میلاد میداودی فرصت دیگری را از دست دادند.
در دقایقی از بازی که مدت کمی هم نبود فرصت چندانی روی دروازه های حریف خلق نشد.
نیمه دوم بازی با شوتی که میلاد میداودی به سمت دروازه پرسپولیس زد گرم شد. در جریان بازی شاگردان دایی در چند نوبت موقعیت های خوب خود را از دست دادند.
در ادامه این رقابت دو تیم بازی پایاپای و نه چندان جذابی را دنبال کردند.
بازیکنان پرسپولیس در مواقعی که صاحب موقعیت می شدند با بی دقتی محض این فرصت ها را از دست دادند.
شاگردان دایی در دقایق پایانی بازی حملات همه جانبه ای روی دروازه استقلال ایجاد کرده بودند اما این فرصت ها یک به یک به هدر رفت.  

استقلال در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت و پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود.
با وجودی که این پرسپولیس بود که حمله می کرد اما این شاگردان پرویز مظلومی بودند که در دقیقه 90+1 توسط فرهاد مجیدی به گل رسیدند.
مرادی به مجتبی شیری، حسین بادامکی و علیرضا محمد از پرسپولیس و کیانوش رحمتی، پژمان منتظری و میلاد میداودی از استقلال کارت زرد نشان داد.
استقلال با این پیروزی 20 امتیازی شد و در رده دوم به جای پرسپولیس قرار گرفت. 
 

نکته:در دقیقه هفتم مسابقه گل سالم پرسپولیس که توسط محمد نوری و به زیبایی به ثمر رسید میتوانست نتیجه مسابقه و حال و هوای ان را عوض کند که کمک داور به اشتباه پرچم بالا برد تا پرسپولیس از گل محروم و نتیجه بازی چیز دیگری شود.این چندمین قضاوت مسعود مرادی برای پرسپولیس است که به ضرر پرسپولیس بوده است. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد