فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی : بگویید چرا آن گل آفساید گرفته شد تا من از این فوتبال بروم

 

فوتبال روز:این همه کار می‌کنیم، آخرش هم اشتباه می‌کنند و می‌گویند ببخشید. این شکست به هیچ وجه حق ما نبود. شاید در بازی ملوان آن نتیجه حق ما بود، ما در آن بازی بد بازی کردیم؛ اما این بازی را ما خوب انجام دادیم. گل می‌زنیم و این‌طور آفساید می‌گیرند، چکار کنیم؟

 

در دقیقه هفتم بازی تیم پرسپولیس به گلی رسید که توسط مرتضی کریمی، کمک داور اول مسابقه مردود اعلام شد. در این بین واکنش  علی دایی به این تصمیم در نوع خود جالب توجه بود. واکنش منفی دایی به این تصمیم داور به حدی بود که نیمکت نشینان پرسپولیس برای آرام کردن او وارد عمل شدند.
علی دایی در شرایطی مصاحبه تلویزیونی خود را آغاز کرد که به شدت عصبانی بود. او حرف‌هایش را با تبریک به هواداران استقلال شروع کرد و سپس نوک حمله حملات خود را به سمت مسعود مرادی برد. دایی گفت:«متأسفم که بازی را با این نتیجه ترک کردیم در حالی که به هیچ وج مستحق آن نبودیم. داور نتیجه این بازی را تعیین کرد. یکی به من بگویید که آن گل چه اشکالی داشت که داور آن را آفساید اعلام کرد. اگر من اشتباه می‌کنم از این فوتبال می‌روم.»   

 دایی که لحظه به لحظه به عصبانیتش افزوده می‌شد:«آن از بازی ملوان که داور سر ما را برید و آن از این بازی که با این اشتباه به نفع استقلال به پایان رسید. شما مطمئن باشید که اگر گل اولمان پذیرفته می‌شد ما گل دوم را هم می‌زدیم و من متأسفم که با وجود بازی خیلی خوبی که ما کردیم بازی با این نتیجه به سود استقلال به پایان رسید. ما بدون شک مستحق پیروزی در این بازی بودیم و باید این مسابقه را به نفع خود تمام می‌کردیم اما داور کردیم که من و بازیکنم شرمنده این مردم بشویم.»
 دایی ادامه داد:«من ممکن است شکست در مسابقه قبلی را به دلیل بازی نه چندان خوبمان بپذیرم اما باخت در این بازی را اصلا نمی‌پذیرم و باور کنید که خیلی برایم سخت است که بپذیرم.» 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد