فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مظلومی: داور روی گل پرسپولیس اشتباه نکرد

 

فوتبال روز: پرویز مظلومی سرمربی استقلال در پایان مسابقه تیم خود را مستحق برد در دربی دانست.

 

پرویز مظلومی با تبریک به بازیکنان تیمش حرف‌هایش چنین آغاز کرد:«ما در نیمه اول روی برنامه‌های تاکتیکی خود صاحب سه موقعیت تک به تک شدیم که نتوانستیم آنها را به ثمر برسانیم. البته آنها هم روی دروازه ما فشار آوردند اما موقعیت خاصی نداشتند.»
مظلومی ادامه داد: ما در بین دو نیمه وسط زمین را تقویت کردیم و از همین راه هم به گل رسیدیم البته شاید بگویید پرسپولیس بازی را در اختیار داشت اما به نظر من آنها فقط تا پشت 18 قدم ما می‌آمدند و فرصتی نداشتند ضمن اینکه استرس در این بازی بالاست و کیفیت بازیکن پایین می‌آید.»   


 سرمربی استقلال گفت:«من به پرسپولیس تبریک می‌گویم اما گل حق ما بود. ما روی تعویض‌ها برنامه داشتیم. جباری را نگه داشتیم و در نیمه دوم وارد زمین کردیم و البته ریسک من در مورد روانخواه هم جواب داد و من خوشحالم که این بازیکن به فوتبال بازگشت ...» مظلومی همچنین در اظهارنظری عجیب درباره گل پرسپولیس گفت:«به نظر من داور و کمکش اشتباه نکردند و دوستان من که بازی را از تلویزیون دیدند به من اطلاع دادند که گل بازی درست بوده است.
مظلومی درباره عملکرد آرش برهانی که در این دیدار چندین موقعیت تک به تک را به بیرون زد، خاطر نشان کرد: برهانی بازیکن خوبی است. همین که او صاحب چند موقعیت گلزنی شد نشان دهنده شعور فوتبالی بالای اوست. وظیفه من مربی است که آن قدر با او تمرین کنم که در ضربات آخر بهتر عمل کند. من باید مقابل او آن قدر صبوری کنم به شرایطی که در دوران آقا گلی‌اش داشت برگردد.
مظلومی با بیان اینکه فتح‌الله زاده پیش از بازی به او عنوان کرده بود که از باخت نگرانی نداشته باشد، ادامه داد:‌من چسبیده به نیمکت استقلال نیستم. خدا کمک کرد به اینجا برسیم. هدف‌مان قهرمانی است. روزی که تاریخ دربی قرعه‌کشی شد و فهمیدم این بازی در مهر ماه است خوشحال شدم. خاطره‌ مهر سال 1362 را زنده کردیم، در آن سال هم بازی را یک بر صفر بردیم و از هواداران دو تیم هم ممنون هستم. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد