فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: هواداران پرسپولیس خواستار رفتن من نیستند

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هواداران با وجود شکست مقابل استقلال مرا تشویق کردند و خواستار برکناری من نیستند.

 

نشست خبری علی دایی پس از باخت پرسپولیس مقابل استقلال علاوه بر صحبت‌های جالب توجه سرمربی سرخ‌پوشان حواشی قابل توجهی نیز داشت.
علی دایی صحبت هایش را با تبریک به استقلال و هوادارانش آغاز کرد و اظهار داشت: متأسفم در روزی که مستحق باخت نبودیم و گل صددرصدی را به ثمر رساندیم نتیجه را واگذار کردیم. خود من هم ماندم چرا دو هفته است که سر پرسپولیس اینگونه بریده می‌شود.
وی افزود: هفته پیش آقای افشاریان در نتیجه تاثیر گذار بود و برای این بازی هم اصلاً نمی‌توانم توجیهی پیدا کنم. این اتفاقات باعث می‌شود ما شرمنده هواداران شویم، مثل اینکه به مذاق آقایان خوش نیامده که ما حق‌مان را بگیریم.
سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: متأسفم برای چنین قضاوت‌هایی که زحمت یک تیم را به باد می‌دهند. بعد از گل سالم ما، هم من و هم تیمم مات و مبهوت مانده بودیم. کسی باور نمی‌کرد که این گل مردود اعلام شود. همین باعث شد تمرکزمان به هم بریزد. شما دیدید هر چه از زمان بازی گذشت پرسپولیس بهتر و بهتر شد، اما در نهایت یک توپ آمد و ما یک گل هم خوردیم و باختیم.
دایی تصریح کرد: این همه موقعیت داشتیم اما به بازی خود امتیاز نمی‌دهم. اگر آن گل قبول می‌شد با صحبت‌هایی که در تمرینات با بچه‌ها انجام داده‌ بودیم گل‌های بعدی هم می‌توانستیم به ثمر برسانیم. نیمه دوم خود استقلالی‌ها هم باور نمی‌کردند که ما اینگونه بازی کنیم. روی بدشانسی گل خوردیم اما با این نمایشی که از خود نشان دادیم و این روندی که در تمرینات در پیش گرفتیم به هواداران قول می‌دهیم که یک جام برای آنها کسب کنیم.
علی دایی با بیان اینکه خیلی از مسائل دست به دست هم می‌دهد تا پرسپولیس نتیجه نگیرد گفت: از شما خبرنگاران خواهش می‌کنم بروید تحقیق کنید چرا حق یک تیم پایمال می‌شود. هرچه در مورد داوری بگویم مگر دردی دوا می‌کند. شرمنده هواداران هستم که باختیم. به هواداران استقلال هم تبریک می‌گویم و از صبوری آنها تشکر می‌کنم.
در ادامه کنفرانس دایی یکی از خبرنگاران حاضر در این نشست که سابقه درگیری لفظی با علی دایی در زمان سرمربی‌گیری وی در تیم ملی را داشت، از علی دایی پرسید آقای دایی صبر هواداران پرسپولیس لبریز شده آیا بهتر نیست شما از این تیم بروید؟
دایی پس از صحبت‌های این خبرنگار با حالت خشم پاسخ داد: من اصلاً حرف شما را قبول ندارم. این حرف‌های خود شماست نه هواداران، هواداران پرسپولیس من را تشویق کردند. من برای شما متأسف هستم حتی بعد از بازی تیم ملی هم در کنفرانس حاضر شدی و خواهان رفتن من شدی و امروز هم که در دربی باختم این حرف را می‌زنی.
سپس علی دایی رو به سایر خبرنگاران گفت آقایان توجه کنید هر سالی که من باختم این آقا به من پیشنهاد رفتن داد. اما یک بار نشده وقتی می‌بریم این آقا صحبت کند. اگر هواداران پرسپولیس بخواهند مثل آب خوردن می‌روم. بعد از تیم ملی 9 ماه در فوتبال نبودم و هیچ‌جا هم کار نکردم مردم همه چیز را می‌دانند.
وی خطاب به خبرنگار مذکور گفت: آقای عزیز. مردم سره را از ناسره تشخیص می‌دهند. اگر دو نفر هم در این بین شعار می‌دهند خط و خطوط است. خط و خطوط نه برای من بلکه برای هرکسی که مربی پرسپولیس باشد.
صحبت‌های علی دایی در این خصوص وقتی به پایان رسید سایر خبرنگاران به خبرنگاری که باعث خشم علی دایی شده بود اعتراض کردند و یکی از خبرنگاران عنوان کرد آقای محترم اینجا کنفرانس خبری است نه بحث مشترک شما و دایی. اگر پیشنهادی برای علی دایی داری بعداً به او بگو.
علی دایی نیز در ادامه صحبت‌های این خبرنگار اظهار داشت: من چسبیده به پرسپولیس نیستم. من عاشق فوتبالم و به عنوان مربی کمک می‌کنم. فوتبال برد و باخت دارد، اگر قرار است با دو باخت همه چیز عوض شود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. تیم من نسبت به هفته قبل پیشرفت خوبی داشته و من این را به چشم دیدم.
سرمربی پرسپولیس درباره اظهارنظر پرویز مظلومی که مدعی بود هدف استقلال جلو کشیدن تیم پرسپولیس بود، گفت: من باز می‌گویم بعد از گل صحیحی که به ثمر رساندیم تمرکز‌مان به هم خورد و به همین دلیل استقلال صاحب موقعیت شد. مربی تیمی که می‌برد می‌تواند بیاید اینجا خیلی‌ حرف‌ها را مطرح کند. آقایان منظورشان کدام صبوری بوده که می‌گویند؟ یک توپ آوردند و همان هم گل شد. من اشتباهم را خودم دیدم و خودم هم تصحیح‌اش کردم. یک نفر بگوید استقلال به جز یک موقعیت در نیمه دوم چه کار کرد؟
در ادامه این نشست خبری یکی از خبرنگاران خطاب به دایی گفت: این برای اولین بار نیست که سر پرسپولیس بریده می‌شود. آیا شما قصد شکایت ندارید؟
قبل از اینکه علی دایی پاسخی به این سؤال دهد خبرنگار دیگری از این سؤال برآشفت و گفت شما یک خبرنگار پرسپولیسی هستید و با پرسیدن این سؤال می‌خواهی علی دایی را تحریک کنی. خبرنگار مذکور نیز در پاسخ به این خبرنگار گفت این مسئله به شما ربطی ندارد و حق دخالت نداری.
علی دایی نیز پس از بگومگوی این دو خبرنگار گفت: من چه بگویم که وقتی شما با یکدیگر حرفتان می‌شود اما خواهش می‌کنم احترام همدیگر را حفظ کنید. من کاره‌ای نیستم که بروم شکایت کنم. از لحاظ فنی وظیفه‌ام این است تیم را در سطح بالایی قرار دهم و سایر موارد مربوط به باشگاه می‌شود.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه منظور او از اینکه نمی‌تواند بپذیرید داور چرا گل صحیح آنها را مردود اعلام کرد، گفت: من به غیر از این چیز دیگری نمی‌توانم عنوان کنم. باور کنید من نمی‌فهم چطور این گل مردود اعلام شد. بازی قبل هم سرمان را بریدند. یک پرچم اشتباه باعث می‌شود تا یک چنین خبرنگاری بگوید هواداران پرسپولیس خواهان رفتن من هستند. من نمی‌خواهم به سایر موارد اشاره کنم اما چنین قضاوت‌هایی پیامدش همین سؤال‌ها است.
دایی در مورد اینکه چرا از کریم باقری استفاده کرد، گفت: شما مربی نیستید درصد آمادگی آقا کریم را بدانید. مربی می‌داند از چه کسی استفاده کند. در آن دقیقه بادامکی خسته شده بود و خواستار تعویض شد و چون دنبال تساوی در این بازی نبودیم می‌خواستیم از قدرت بدنی کریم باقری استفاده کنیم.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بهتر نبود به جای کریم باقری از یک مهاجم استفاده می‌کرد، گفت: من تعویض‌هایم محتاطانه نبود و این نظر شماست. 
 

 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد