فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ورلدساکر انتخاب کرد: علی دایی، یکی از 50 اسطوره زنده فوتبال جهان

 

فوتبال روز:مجله معتبر ورلدساکر برای سالگرد پنجاهمین سال انتشارش پنجاه اسطوره زنده فوتبال جهان را انتخاب کرده و با آنها مصاحبه کرده است که علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و مربی پرسپولیس هم یکی از آنهاست. مصاحبه با دایی را عادل فردوسی‌پور انجام داده است.

 

در میان این اسطوره‌ها نام پله، ماریو زاگالو، زیکو و روماریو از برزیل؛ فرانس بکن‌باوئر، گرد مولر و کارل هاینس رومنیگه از آلمان؛ میشل پلاتینی و زین‌الدین زیدان از فرانسه؛ دیه‌گو مارادونا، ماریو کمپس و دانیل پاسارلا از آرژانتین؛ پائولو روسی، دینو زوف و فرانکو بارزی از ایتالیا؛ مارکو فان‌باستن از هلند؛ بابی چارلتون از انگلیس؛ اوزه‌بیو از پرتغال؛ و رائول از اسپانیا دیده می‌شود. 

مجله انگلیسی ورلدساکر یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین نشریات ورزشی دنیاست. این مجله عضو گروه ESM است که نشریات دیگری مانند آبولای پرتغال، کیکر آلمان و گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا هم زیر نظر آن چاپ می‌شوند.

آنها هر سال بهترین بازیکن و مربی فوتبال دنیا را هم انتخاب می‌کنند. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد