فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برنامه لیگ قهرمانان اروپا/ جنگ کهکشانی با روسونری در مادرید

 

فوتبال روز:تقابل کهشکانی‌های مادریدی و روسونری‌های میلانی در دور سوم لیگ قهرمانان اروپا تب فوتبال را نزد علاقمندان در سراسر جهان به اوج می‌رساند.

 

فرداشب در ادامه پیکارهای مرحله گروهی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو، رئال و آ.ث‌میلان جدالی نفس‌گیر تازه‌ای را آغاز خواهند کرد که با توجه به تغییراتی که در کادر بازیکنان و مربیان این دو تیم اسپانیایی و ایتالیایی صورت گرفته، پیش‌بینی نتیجه نهایی را از هر زمان دیگری دشوارتر می‌کند.
سفیدپوشان اشراف‌زاده که امسال با وجود خوزه مورینیو، مربی پرآوازه سابق اینترمیلان "آقای خاص " را بر روی نیمکت رهبری خویش دارند، با استفاده از تازه‌واردینی همچون اوزیل و خدیرا درکنار بزرگانی همچون کریس‌رونالدو، کاسیاس و... در اندیشه تسخیر دروازه رقیب دیرینه هستند.
در مقابل، میلانی‌ها که با ماسیمیلانو آلگری، مسئول فنی جدیدی را بر بالای سر خود می‌بینند، با استفاده از سیدورف، ابراهیموویچ، پاتو و ... چشم به دروازه‌ای دارند که سنگربانی کاملا مطرح از آن مراقبت می‌کند.
از جمله نکات قابل توجه این مصاف غیبت اجباری کاکا، بازیکن برزیلی مادریدی‌ها بواسطه آسیب‌دیدگی است که پیش‌تر عضو تیم رقیب بوده است.

برنامه مسابقات به این شرح است:  


گروه پنجم:
بایرن‌مونیخ آلمان - کلوج رومانی
آ.اس.رم ایتالیا - بازل سوئیس

گروه ششم:
اسپارتاک مسکو - چلسی
المپیک مارسی فرانسه- زیلینا اسلوواکی

گروه هفتم:
رئال‌مادرید اسپانیا - آ.ث‌میلان ایتالیا
آژاکس‌ هلند - اوسر فرانسه

گروه هشتم:
آرسنال انگلیس- شاختاردونتسک اوکراین
براگا پرتغال - پارتیزان صربستان 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد