فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لبخند تلخ ستاره پشت کیک ۳۳ سالگی!

 

فوتبال روز:امروز روی کیک تولدش دو تا شمع با عدد ۳ کنار هم می‌گذارند و جدا از آن لبخندهای پشت کیک که باید در عکس‌ها ثبت شود اولین نکته‌ای که عدد مربوطه به ذهن مخاطب القا می‌کند. نزدیک شدن ستاره به خط پایان است.

 

این روزها علی کریمی بیشتر از همیشه به خط پایان نزدیک شده انگار یک نفس مانده تا بدنش آن نوار پهن پایان مسابقه را پاره کند چه اینکه او در دوران افت نیز می‌تواند فاتح ماراتونی باشد که حتی با وجود قهرمانی پایان گس دارد. 


دو سال پیش همین امروز بود که در قامت یک ستاره محبوب و فوق‌العاده کار گشا در هتل محل اردوی پرسپولیس برایش تولد گرفتند. سال قبل در دبی در اردوی استیل دوباره او همان ستاره بزرگ بود که تیم نوخواسته‌اش را تا سه، چهار پله بالای جدول هم کشانده بود اما امروز آن مصدومیت لعنتی همسترینگ کاری کرده که آقای یک پا و دو پا دریبل‌اش نمی‌آیید یا اگر هم بیاید این پاهای جادویی است که دیگر جادو نمی‌کنند. امروز هم برایش تولد گرفتند تولد ۳۳ سالگی. جادوگر میان هم تیمی‌هایش دوباره لبخند زورکی روی لبان خود آورد اما حتی در روز تولد نیز لبخند او به اندازه جشن‌های قبلی شیرین نبود. 


ستاره معترض فوتبال ایران یک روز قبل از ورود به ۳۳ سالگی حتی از آن شمایل خود ساخته که در کنار اعجازش با توپ از او کاراکتری فوق‌العاده ساخته بود فاصله گرفت علی کریمی به یکباره و بدون آنکه کسی از او بپرسد از علی دایی ـ یکی از آنهایی که در فوتبال سال‌ها دوستش نمی‌داشت ـ حمایت کرد چه اینکه او هنوز در قبال درخواست مصاحبه‌ها حرف نمی‌زند و جایی که باید سخن بگوید از برقراری ارتباط با آنهایی که از ته دل دوستش دارند عاجز است. 


علی کریمی ستاره عجیب فوتبال ایران امروز ۳۳ ساله شد شاید امروز تماشای آن دو شمع بر روی کیک برای خود او هم لبخندی تلخ را به دنبال داشته باشد از آنهایی که چندی بعد منجر به اظهارنظر ویژه می‌شوند؛ یکی مثل خداحافظ فوتبال!  

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد