فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خاکپورسرمربیگری استیل آذین را قبول نکرد:چیزی از این تیم نمی دانم

nader mohammadkhani mohammad khakpoor

فوتبال روز:محمد خاکپور سرمربیگری در استیل آذین را نپذیرفت. او در مصاحبه با سایت گل با لحنی عجیب دلایلش برای نپذیرفتن این پیشنهاد را شرح می دهد:‌

 

ظاهرا مربیگری در استیل آذین را نپذیرفتید؟ 

من امروز خدمت علی آقا رسیدم و با ایشان گفتگوی مفصلی داشتم بنده شاگرد ایشان هستم و ایشان حق بر گردن من دارد .اما  در جلسه با آقای پروین گفتم که نمی توانم مربیگری استیل آذین را قبول کنم من از  روی ایشان شرمنده ام و امید دارم که من را که شاگردشان بودم و هستم ببخشند .این که ایشاناین پیشنهاد را به من دادند افتخار بزرگی است . 

 

چرا قبول نکردید؟ 

،متاسفانه مشکل من کار و زندگیم  است. 


واقعا این دلیل مخالفت شماست؟
دلیل فنی نبود ،من درگیر کار  و خانواده هستم اصلا نمی توانم به فوتبال فکر کنم به علی آقا هم همین را گفتم 


یعنی شما با افرادی مثل کریمی و مهدوی کیا مشکلی نداشتید شایعاتی مبنی بر این مسئله وجود دارد؟
من سالها با مهدی هم اتاقی  بودم در این چند سال با هم تماس داشتیم در آمریکا گاه به گاه با هم گپ میزدیم با علی کریمی در اواخر فوتبال آشنا شدم هر دو مثل برادر کوچک من هستند ،در تمام دورانی که فوتبال بازی کردم با کسی مشکل نداشتم و ندارم .من  امروز به علی آقا گفتم این بچه ها رفقای من هستند و بحث من درگیری کاری است . 


وضعیت استیل را چگونه ارزیابی می کنید؟
من نمی دانم ........اصلا چیزی از این تیم نمی دانم! 


مگر شما لیگ را دنبال نمیکنید؟
نه من تازه امروز از علی آقا شنیدم  که استیل آذین کجای جدول حضور دارد ...من اصلا فوتبال ایران را پیگیری نمی کنم 


فوتبال ملی را هم دنبال نمی ککنید نظر درباره تیم ملی قبل از جام ملتها ندارید؟
واقعیت این است که من اصلا وقت این کارها را ندارم همین! 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد