فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باقری مشاور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شد

 

فوتبال روز:کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس، مشاور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا شد.

 

 کریم باقری با پیشنهاد افشین قطبی و تایید فدراسیون فوتبال سمت مشاور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا را پذیرفت.
این عنوان پس از برگزاری جلسه امروز کمیته فنی به باقری رسید. 
 

 

باقری: کنار قطبی هستم اما روی نیمکت تیم ملی نمی‌نشینم 

 

کریم باقری پس از جلسه امروز کمیته فنی در خصوص خداحافظی از فوتبال عنوان کرد:تصمیم خودم را گرفته‌ام و خداحافظی‌ام قطعی است. امیدوارم پرسپولیس بتواند در بازی‌های آینده موفق باشد و این روند ناکامی خود را به پایان رساند.
وی درباره پیشنهاد برای مربیگری و یا حضور در هیات مدیره عنوان کرد: کاشانی در این چند سال به من لطف داشته اما هیچ پیشنهادی تاکنون صورت نگرفته و فکر نمی‌کنم چنین چیزی را در آینده قبول کنم. در هر صورت تصمیم خود را نگرفته‌ام و باید این برهه‌ به پایان رسد تا در فرصت مناسب درباره آن فکر کنم.
بازیکن سابق تیم ملی درباره نتایج امید در بازی‌های آسیایی گوانگجو تصریح کرد: پیروانی برنامه‌‌های خاص خود را دارد که اگر بتواند به نحوه احسن آنها را انجام دهد می‌تواند نتایج خوبی کسب کند. برخی مشکلات در تیم امید وجود داشته و باید هر چه زودتر حل شود. این مسائل باعث دلسردی سرمربی نیز شد. 

باقری درباره مربیگری در تیم ملی فوتبال یادآور شد: افشین قطبی فقط از من درخواست کرد که کنارش باشم نه به عنوان مربی و نه به عنوان کمک مربی بلکه فقط در کنار سرمربی تیم ملی خواهم بود و روی نیمکت نمی‌نشینم.
کاپیتان سابق پرسپولیس درباره نتایج کسب شده این تیم در هفته‌های اخیر گفت: در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد و این نتایج نیز دور از ذهن نیست. من باید روزی از فوتبال خداحافظی می‌کردم و تصمیم گرفتم در این مقطع چنین کاری را انجام دهم.
وی درباره اینکه گفته می‌شود نتایج ضعیف پرسپولیس به علت خداحافظی باقری رخ داده اظهار داشت: همیشه برای 2 تیم پرسپولیس و استقلال حاشیه‌های مختلفی درست می‌کنند. موضوع خداحافظی من هیچ ربطی به نتایج پرسپولیس ندارد و حرف و حدیث‌ها هیچ تاثیری نخواهد داشت. چرا باید شکست را به گردن من بیندازند؟ پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و مطمئن در آینده می‌تواند نتایج بهتری کسب کند. 
 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد