فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: با حضور باقری گروه ما تکمیل می‌شود

 

فوتبال روز:سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: با اضافه شدن کریم باقری گروه ما تکمیل می‌شود.

 

 افشین قطبی پس از انتخاب کریم باقری به عنوان مشاور فنی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: از این موضوع خلیی خوشحالم. کریم بازیکن بزرگی است و فکر می‌کنم تجربه‌اش می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی کند. باقری به کادر فنی مشاوره خواهد داد و فکر می‌کنم گروه ما با آمدن باقری تکمیل شود.
وی در مورد حضور اعضای کمیته فنی در جام ملت‌های آسیا گفت: به نظر من باید چند نفر اعضای کمیته فنی در جام ملت‌ها حاضر باشند و گزارش‌هایی را تهیه و برای پیشرفت فوتبال ایران منتشر کنند. احساس می‌کنم گزارش آنها می‌تواند موثر باشد و به پیشرفت فوتبال ایران کمک کند.
سرمربی تیم ملی در مورد دیدار با اسپانیا و اسلونی عنوان کرد: عباس ترابیان مسئول کمیته بین المللی فدراسیون فوتبال باید در این باره جوابگو باشد.

قطبی با اشاره به دعوت کردن اشکان دژاگه به تیم ملی گفت: او در آلمان و تیم ولفسبورگ تجربیات بسیاری اندوخته است و می‌تواند برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مفید باشد. در هفته آینده قرار است برای اطلاع از وضعیت وی راهی آلمان شوم و تمرینات و بازی‌های او را از نزدیک مشاهد کنم.
وی در مورد حضور فریدون زندی در تیم ملی گفت: زندی در جام جهانی 2006 کمک زیادی به تیم ملی کرد و یکی از بازیکنان موثر بود. من مطمئنم او در جام ملت‌ها هم برای تیم ملی بازی‌های خوبی را انجام خواهد داد.
قطبی در پایان در مورد اعلام نفرات تیم ملی گفت: این لیست 50 نفره پس از بررسی فردا اعلام خواهد شد. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد