فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شاهرودی: بروید از مراجع قضایی بپرسید که آیا در پارتی بودم یا خیر

فوتبال روز:رضا شاهردوی هم جزو فوتبالیست‌هایی که در چند روز اخیر بحث حضورش در میهمانی شبانه مطرح شد ولی او با قاطعیت این خبر را تکذیب کرد.

 

او که زمان بازیگری‌اش یکی از فوتبالیست‌های خوش استیل و خوش چهره فوتبال ایران بود محبوبیت خاصی داشت و آن زمان هم اخبار متفاوتی در مورد حاشیه‌های شاهرودی زده می‌شد. البته او آن زمان یکی از بهترین‌ فوتبالیست‌های ایران بود و خودش هم تأکید می‌کند که حاشیه‌ها نقشی در خراب شدن فوتبالش نداشته. نکته جالب اینجاست که شاهرودی حاشیه داشتن همه فوتبالیست‌ها را تأیید می‌کند. گفت‌وگوی او را با خبرنگار سایت گل می‌خوانید. 

 

*بالاخره تو در آن پارتی بودی یا خیر؟

من روحم از این موضوع خبر ندارد. من نمی‌دانم این اخبار از کجا آمده است. من حتی در جوانی هم به پارتی نمی‌رفتم چه برسد به الان که زن و بچه دارم. 

*ولی فکر نمی‌کنی کسانی که در این پارتی دستگیر شدند باید حضورشان را در میهمانی شبانه تکذیب کنند و نمی‌توانند آن را تأیید کنند؟

من کاری به دیگران ندارم ولی بروید از مراجع قضایی استعلام بگیرید و بپرسید که آیا شاهرودی در آن پارتی بوده است یا خیر. آن وقت صحت یا دروغ این ماجرا ثابت می‌شود. 

* تو گفتی که به این پارتی دعوت شدی ولی نرفتی؟

خیر، از خودشان نوشته‌اند. من اصلا نگفتم به پارتی دعوت شدم. 

*چرا فوتبالیست‌ها اینقدر حاشیه دارند؟

نمی‌دانم چه بگویم. حاشیه داشتن فوتبالیست‌ها را اصلا نمی‌شود انکار کرد و بهتر است آنها بدانند کجا می‌روند، با چه کسانی هستند و چگونه برخورد می‌کنند؟ 

*تو بابت اتفاقاتی که در گذشته و در مورد این مسائل برایت رخ داده پشیمان نیستی؟

همه فوتبالیست‌ها اشتباهاتی انجام می‌دهند و مطمئنا اگر زمان به عقب بازگردد می‌دانم چگونه رفتار کنم  و چگونه از فوتبالم حمایت کنم. البته با صراحت می‌گویم که زیاد اهل حاشیه نبودم و شاید فقط حاشیه 5 درصد در افت فوتبال من نقش داشته. 

*پس به شدت حضورت در این میهمانی شبانه را تکذیب می‌کنی؟

بله. من آنهایی که با آبروی من بازی کردند را به خدا واگذار می‌کنم. آنهایی که دروغ می‌نویسند نان حلال به خانه نمی‌برند.

 
 
 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد