فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نیکبخت:من به هیچ عنوان در پارتی حضور نداشتم و این خبر کذب است

فوتبال روز:علیرضا واحدی نیکبخت در تمرینات صبا غیبت داشت و همین موضوع شایعات مختلفی را در خصوص حضور او در میهمانی شبانه به وجود آورد.

 

البته نیکبخت هم مثل بسیاری از کسانی که اسمشان در این ماجرا آمده است، همه چیز را تکذیب می‌کنند.
نیکبخت در گفت‌وگویی در این مورد می‌گوید:« من به هیچ عنوان در پارتی حضور نداشتم و این خبر، کذب محض است. تمرینات ما یک روز تعطیل بود و یک روز هم از کادرفنی مرخصی گرفتم و به مشهد رفتم. من نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دست از شیطنت برنمی‌دارند و دروغ می‌نویسند.»
نیکبخت تأکید می‌کند:« من هیچ مشکل خاصی ندارم و قرار است با هماهنگی باشگاه بیانیه‌ای روی سایت قرار بگیرد. من از آنهایی که با آبرویم بازی می‌کنند شکایت می‌کنم.»

 
 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد