فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بررسی حریفان پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان

 

فوتبال روز:تیم پرسپولیس در فصل 2011 لیگ قهرمانان آسیا سومین حضور خود در این مسابقات را تجربه می کند و بر خلاف دو دوره قبلی در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفته است.

 

این گروهی است که ذوب آهن فصل گذشته در ان حضور داشت و با کنار زدن حریفان نامدار خود تا فینال نیز پیش رفت. 

الاتحاد عربستان: قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر صدرنشین لیگ عربستان است و با مانوئل خوزه سرمربی پرتغالی خود نتایج خوبی کسب کرده است. الاتحاد فصل گذشته نایب قهرمان لیگ عربستان شد. ببرهای جده در حال حاضر بهترین بازیکنان عربستان را در اختیار دارند که محمد نور سرشناس ترین آنهاست و بازوبند کاپیتانی الاتحاد بر بازوی او بسته می شود. عبدالمالک ضیا از الجزایر، خورخه پائولو  و نونو آسیس از پرتغال و احمد حدید از عمان بازیکنان خارجی الاتحاد هستند. 

 

بنیادکار ازبکستان: بهترین تیم حال حاضر آسیا در حالی با پرسپولیس روبرو خواهد شد که دیگر خبری از ریوالدو و فیلیپه اسکولاری در این تیم نخواهد بود.  قهرمان 3 سال اخیر لیگ ازبکستان در حال حاضر با میرجلال کاسیموف به عنوان سرمربی فعالیت می کند و در فصل تازه پایان یافته نیز قهرمان لیگ و جام حذفی ازبکستان شد. در آخرین لیست تیم ملی ازبکستان 7 بازیکن از بنیادکار حضور دارند. ایگناتی نستوراف، انور غفوراف، عزیز حیدراف، ویکتور کارپنکو، تیمور کاپادزه از جمله سرشناس ترین بازیکنان این تیم هستند. قوچقلی قوچقولیف از ترکمنستان، الکساندر کوالیف از قزاقستان و بویان کالویچ از مونته نگرو نیز بازیکنان خارجی بنیادکار هستند. بنیادکار سابقه حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را نیز دارد. 

الوحده امارات:  قهرمان فصل قبل امارات، فردا در مسابقات جام باشگاههای جهان به میدان می رود. الوحده سابقه 5 دوره حضور در لیگ قهرمانان را دارد و تا مرحله نیمه نهایی نیز در سال 2007 پیش رفت که در آنجا مغلوب سپاهان شد. جوزف هیکرزبرگر اتریشی هدایت این تیم را بر عهده دارد و چند ملی پوش اماراتی از جمله اسماعیل مطر در این تیم بازی می کنند. الوحده 3 بازیکن برزیلی نیز در ترکیب خود دارد که فرناندو بایانو، مارسیو رودریگوئز و هوگو انریکه نام دارند. الوحده در حال حاضر در لیگ امارات در رده چهارم قرار دارد. 

نکته: پرسپولیس به جز الوحده سابقه رویارویی با الاتحاد و بنیادکار را دارد. این تیم در فصل 2009 در مرحله یک هشتم نهایی مقابل بنیادکار در تهران مغلوب تک ضربه پنالتی ریوالدو شد. پرسپولیس با الاتحاد هم 3 بازی کرده و هرگز به این تیم نباخته است. ذوب آهن فصل قبل در همین گروه حضور داشت که فقط به الوحده باخت! 

پیش بینی: حضور 4 تیم قدرتمند در این گروه باعث شده تا پیش بینی کار سختی باشد. اما پرسپولیس در صورتی که اوضاعش سر و سامان یابد می تواند از این گروه صعود کند. الوحده شانس کمی برای صعود دارد و بنیادکار نیز بر خلاف شهرتش در دو سال اخیر تیم قدرتمندی نبوده است. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد