فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

افشین قطبی به شیمیزو اس پالس ژاپن پیوست

فوتبال روز:باشگاه شیمیزو اس پالس ژاپن افشین قطبی سرمربی فعلی تیم ملی ایران را به خدمت گرفت.

 

افشین قطبی در گفت‌وگویی اعلام کرد که باشگاه ژاپنی شیمیزو اس پالس با وی قراردادی بلندمدت امضا کرده است. این باشگاه ژاپنی قطبی را برای مدت سه سال استخدام کرده و سرمربی فعلی تیم ملی ایران پس ا زجام ملت‌های آسیا به این باشگاه خواهد پیوست، شغلی که یک تجربه جدید و فوق‌العاده برای قطبی به حساب می‌آید. قطبی تأکید کرد که قرار است این خبر به طور رسمی امروز ساعت 6 بعدازظهر به وقت ژاپن از طریق رئیس این باشگاه، ایوواو هایاکاوا اعلام بشود. 

شیمیزو تیمی متعلق به شهر شیزوکا در جنوب توکیو که تیمی مشهور در جی لیگ دارد، لیگی که بهترین لیگ فوتبال آسیاست. شیمیزو با 21هزارتماشاگر هفتگی یک انتخاب ایده‌آل برای سرمربی تیم ملی ایران است که در اسفند گذشته پیشنهاد تیم اف سی سئول را به دلیل حضور در تیم ملی ایران رد کرده بود.

به گفته مدیربرنامه‌های قطبی وی پیشنهادهای دیگری هم در این مدت داشته که آنها را رد کرده است چرا که به عقیده قطبی ژاپن و جی لیگ یک چالش تازه در زندگی اوست و وی علاقه خاصی به حضور در این لیگ داشته است.

نکته مهم قرارداد سه ساله‌ای است که با وی امضا خواهد شد. چیزی که نشان از اعتماد مدیران این باشگاه ژاپنی به سرمربی تیم ملی ایران دارد، قطبی که دلبسته شرق آسیاست پس از جام ملت‌های آسیا که به امید قهرمانی وارد این رقابت‌ها خواهد شد به شیمیزو خواهد پیوست و تمرینات این تیم را زیرنظر خواهد گرفت.به عقیده قطبی این یک افتخار برای فوتبال ایران است که وی می‌تواند در یک کشور و در یک فضای جدید به مربیگری بپردازد.

افشین قطبی حالا در آستانه فصل تازه‌ای از زندگی حرفه‌ای خود است او 4 سال پیش حضور در کادرفنی تیم ملی کره جنوبی را رها کرد و به ایران آمد تا با پرسپولیس به یک قهرمانی به یادماندنی برسد. قطبی پس از این قهرمانی با وقفه یک ساله سرمربی تیم ملی ایران شد و حالا قصد دارد مثل کره جنوبی با خاطره‌ای خوش این شغل ملی را ترک کند. اگر همه چیز آنطور باشد که او فکر می‌کند پایانی خوب در انتظار این مربی 46 ساله است.

شیمیزو در این فصل به مقام ششم جی لیگ رسیده است و در حال حاضر در بین 4 تیم برتر جام حذفی است و شانس فتح این مسابقات را دارد. آنها از قطبی خواسته‌اند تا پس از مدت‌ها تیم را آماده قهرمانی در ژاپن کند. این تیم نارنجی پوش که مثل پرسپولیس سابقه قهرمانی در جام برندگان جام آسیا را دارد از فردا به نامی آشنا در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد. وقتی که کنتا هاْسه گاوا ملی‌پوش سابق ژاپن رسما جای خود را به افشین قطبی بدهد.

این خبری است که به طور قطع پاسخی محکم به منتقد افشین قطبی خواهد بود همان‌هایی که عقیده داشتند قطبی خارج از ایران کاری نخواهد گرفت.


 منبع:سایت گل

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد