فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جنجال در کنفرانس مطبوعاتی کمالوند:برو بیرون از جزیره من!

 

فوتبال روز:فراز کمالوند ' عصر روز پنج شنبه پس از اینکه تیمش یک بر صفر پیروزی را شکست داد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با حرکتی منحصر به فرد باعث شد تا یک خبرنگار سالن  کوچک کنفرانس را ترک کند.

 

آقا فراز که حالا دیگر برای خود یلی شده والبته سرمربی تیمی است که پرسپولیس را شکست می دهد ، رو به یکی از خبرنگاران گفت  : اگر آقای .... از سالن کنفرانس خارج نشود، مصاحبه نمی کند.
 خبرنگار نگون بخت ابتدا کمی مقاومت کرد اما بعد از آنکه کمالوند را خروج را در پیش گرفت با اعلام اینکه اگر مشکل شما این است، من می روم سالن را با بغض ترک کرد.
 با خارج شدن وی از اتاق کنفرانس، کمالوند به مصاحبه با خبرنگاران ادامه داد. کمالوند بیشتر از آنکه در مورد بازی و مسایل فنی ان حرف بزند، در مورد نشریه هایی که علیه وی مطلب چاپ می کنند صحبت کرد و گفت: برخی از نشریه ها زمانی که در بیرون از خانه مساوی می کنیم علیه ما مطلب می نویسند و حتی زمانی هم که می بریم اقدام به اینکار می کنند که به دور از جوانمردی است.  این نشریه ها فراموش کرده اند که تراکتورسازی هفت سال از لیگ برتر دور بوده و وی این تیم را به لیگ برتر آورده است!
 جناب آقای سرمربی افزودند: خیال این نشریه ها راحت باشد، چرا که من در آخر فصل از این تیم خواهم رفت و می خواهم کارم را در جای دیگر و تیم دیگری تجربه کنم. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد