فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: کار کردن در بهترین لیگ آسیا باعث خوشحالی من است

 

فوتبال روز:افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پس از پایان رقابتهای جام ملتهای آسیا، سکان هدایت تیم "شیمیزو اس-پالس" ژاپن را دردست خواهد گرفت، در گفت وگویی با سایت شخصی خود درباره این تصمیم و نیز تیم ملی ایران توضیحاتی داد. قرارداد وی با تیم ژاپنی از اول فوریه 2011 (12 بهمن 89) آغاز می شود.

 

قطبی در این مصاحبه اظهار داشت: من از اینکه فرصت کارکردن در بهترین لیگ آسیا را پیدا کردم و می توانم عضوی از یک باشگاه با تاریخچه ای غنی و انگیزه قهرمان شدن در آسیا باشم، خوشحالم.
وی سپس درباره تیم ملی ایران گفت: من فکر و تمرکزم درحال حاضر معطوف به مبارزه پیش رو (جام ملتهای آسیا) است. بیش از 20 ماه برای ساختن یک تیم تماشاگرپسند و محبوب کار کردم، تیمی که ایران می تواند به آن افتخار کند. این تیم تمام خصوصیات قهرمان شدن در آسیا را دارد و من با تعهد کامل بدنبال بوقوع پیوستن این آرزوی دیرینه هستم. 


قطبی افزود: درطول یک سال اخیر موقعیت های دیگری هم برای من پیش آمد که تیم ایران را ترک و موقعیت های دیگری را در زمینه مربیگری تجربه کنم اما با تمام سختی ها و چالش هایی که بعنوان سرمربی تیم ملی ایران با آن مواجه بودم، من متعهد به پایان رساندن قراردادم بودم و اینکه به هدف خودم که همان قهرمانی در جام ملتهای آسیا است، برسم. هرچقدر به این مسابقات نزدیک می شویم، انگیزه من نیز بیشتر می شود زیرا کسب مقام قهرمانی در آسیا، نهایت پیروزی برای فوتبال ایران خواهد بود. 


افشین قطبی همچنین ادامه داد: از تمام ایرانیانی که من را حمایت کردند، تشکر می کنم. قلب من همیشه با آنها خواهد بود. از آنان می خواهم که همچنان به حمایت خود از تیم ملی کشورمان ادامه دهند.
وی در پایان گفت: دعا، تشویق و حمایت آنها، بازیکنان تیم ملی ایران را در موقعیت برتری قرار می دهد. امیدوارم که عملکرد ما، باعث خوشحالی و سربلندی تمام ایرانیان سراسر جهان شود. 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد